- Vodafone mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Yettel topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
- iPhone topik
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kemotox
addikt
Részvétem
-
ncc1701
veterán
Nagyon szép az az autó, gratulálok. És a bátorságodhoz is. Milyen mocival jön?
-
Köszi!
V6, 2.9 benzin ikerturbó
510 lóerő @ 6500
600 Nm @ 2500-5000Ebben a blogomban írtam róla részletesen: [link]
-
stickermajom
addikt
Deménemteszla' kommentek 3.. 2.. 1..
Gratulálok, leld sok örömed benne!
-
félisten
Grats! Mondd, hogy piros lesz!
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
(#4) stickermajom
Aki Tesla-t akar venni, az vegyen azt és legyen vele boldog. Már csak elkölthetem arra a pénzemet, amire én akarom(#5) ncc1701
There's no replacement for displacement(#6) AxBattler
Nem. Annál sokkal jobb
Montreal zöld, amit a mostani modellévtől lehet rendelni. Magyarországon valószínűleg enyém lesz az első ilyen és ha azt vesszük, hogy itt évente ebből egy számjegyű db-ot szoktak eladni, akkor lehet, hogy még így is marad egy darabig -
j.bravo
addikt
Ha tényleg zöld, akár Verde Visconti, akár a Montreal, az legalább olyan jó, szerintem
HussarF: Gratula, rövid várakozást kívánok!
szerk.: látom, Montreal, helyes! (magamnak én talán Viscontit rendelnék, de esetemben ez sajnos teljesen hipotetikus kérdés )
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
Veloce-re lehet. A konfigurátort ne nézd most, még a MY20-ra vonatkozik, nem frissítették. Itt a MY21 árlista, a 7. oldalon látod, hogy melyik variációknál elérhető: MY21 Giulia árlista
-
sagesz93
addikt
Gratulálok, nagyon király lesz ebben a színben
Várom a további bejegyzéseket. -
Lenry
félisten
bjutifulGvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
Casco lesz rajta azért
Én is fosok kicsit. Elején ésszel kell nagyon. Meg ugye semi-slick gumikon jön gyárilag, amit rendesen üzemi hőmérsékletre kell melegíteni használat előtt. 20 fok alatt meg mindegy, mert úgy tapad, mint egy elöregedett kínai gumi... Általános vélemény volt, hogy ezeket a gumikat max opcióként lett volna szabad ajánlani. De hát az Alfa nem arról szól, hogy az autó megold mindent helyetted. Vagy meg tudod ülni a bestiát vagy nem vagy méltó rá -
Navaren
aktív tag
Úristen, hány éve óta vágyom erre az autóra.
Hihetetlenül gyönyörűséges, 4 ajtós kivitele ellenére.
Tényleg csak a fényszóróiban több dizájn van, mint a teljes német modellpalettán (mondom ezt a csillagos márka alkalmazottaként - ne mondjátok el senkinek).
Én csak az alap 2.0-est benzinest vezettem évekkel ezelőtt, de az is annyira más, mint a mai átlag. Az is morog, köpköd, fújtat, és persze ordít, ha kéred, amolyan olaszosan.
A QF pedig egy vadállat, amivel kapcsolatban gondolom a Fiat concern még mindig tagadja, hogy a Ferrari California két hengerrel soványabb blokkja dolgozik benne spéci körítéssel .Szívből gratulálok, és kívánom, hogy legyetek nagyon - nagyon boldogok. És rosszak .
[ Szerkesztve ]
iBalu // Ordo Ab Chao //
-
Vagy meg tudod ülni a bestiát vagy nem vagy méltó rá
ezzel ovatosan, es ha tenyleg igaz amit leirtak (plusz kevesbe a hataron hajtva is annyira idegesen viselkedik az auto, mint a Nordschleifes videon), akkor lehet ajanlott egy vezetestechnikai trening. remelhetoleg mast nem hegyeztek ennyire ki, megiscsak egy GTrol van szo, es nem egy palyageprol. utobbi szerviz miatt is erdekes ha sokat lesz hasznalva es adott esetben csak egy tavolabbi helyen ertenek hozza.gyonyoru ez az auto, de ha nem adja ki akkor elvezni se fogod tudni sokaig .
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
MineFox54
őstag
Bejött az olajüzlet?
-
TheLázs
csendes tag
Szép dolog ez a QuattroFormaggi
"Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István
-
Köszi!
Én inkább úgy szoktam mondani, hogy a 488 GTB motorja ez, megfosztva két hengertől. Jobban hangzik(#19) Lenry
Saját tulajdonban nem. De nem először fogok hasonlóban ülni.(#20) proci985
Az biztos, hogy ezt az autót vezetni kell. A srác, aki a videóben szerepel, mesélte nekem, hogy az első napokban félt a kocsiban. A Stelvio Q (ugye ez a SUV változata a kocsinak, lényegi különbség, hogy míg ez hátsókerekes, az összkerék) is volt már nála, azt mondta, azt nem érezte ennyire félelmetesnek, de ez egy közepes gázadásra már riszálja a seggét.
Valahogy az az érzés kapott el, ahogy mesélte, hogy végre! Itt egy kocsi, amit vezetni kell, ahol reagálni kell a szituációkra, amit kezelni kell, mert a kezedbe adja az irányítást és nem megoldja helyetted. Várom már az élményeket vele.
Persze, ésszel. Érzem, hogy mennyivel lett könnyebb a zsebem. Ahhoz tényleg drága lenne, hogy csak pár hónapig tartson a dolog Meg amúgy sem vagyok már annyira fiatal, hogy teljesen ész nélkül legyek(#21) MineFox54
Nem, de majd a következő blogban akkor kitérek erre is(#22) TheLázs
[link](#24) Lenry
A fentebbi linken a megoldás[ Szerkesztve ]
-
-
gottfriedg87
újonc
De utállak!
Természetesen ez csak vicc, legyen benne nagyon sok örömöd!
A rosso competizione szín is nagyon szép, de ahogy ebből a kis részletből meg tudom ítélni, ezzel a zöld színnel is nagyon ütős lesz és ráadásul nem is lesz egy tucat darab (na nem mintha a QV, vagy úgy általában a Giulia az lenne).
Sok balesetmentes kilométert kívánok és ne felejts el integetni!
Cuore sportivo! -
Somatom
veterán
Ízlések és pofonok. Gratula! Fantasztikus érzés, amikor egy ilyen vágy teljesül. De, nekem fura, hogy miért pont ez a csodálat tárgya. Nézek róla képeket, videókat, de egyáltalán nem fogott meg. Minek egy ilyen autóra négy ajtó? Most akkor csapatunk, vagy családozunk?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
válasz gottfriedg87 #26 üzenetére
Itt egy videó, ahol mozgásban is láthatod ezt a zöldet, ebből szedtem ki a képet is.
Rosso competizione lett volna a szín, ha ebbe az új árlistába már nem kerül bele a zöld#27 Somatom
Sztem képeken nem az igazi, még a videók sem teljesen adják vissza, amit élőben mutat. Vannak ilyen design-ok, amiket nem lehet jól fotózni.
Hogy miért 4 ajtós? Mert csak ilyen van belőle. Ez power sedan. Csapatunk vagy családozunk? Érdekes módon minenki SUV-ot, de minimum kombit vesz, mert másban nem fér el a család már egy gyerekkel sem, a szedán piac meg döglődik. Akkor most mi van, ez mégiscsak családi?
Ez a D-szedán méret nekem a tökéletes autó (leszámítva persze a lapos, nagyteljesítményű középmotoros autókat, de az egy másik dimenzió). Van, aki nagyon hiányolta a 2 ajtós coupé változatot, de ez így is csinos és nem bánom, hogy nem kell folyton előrehajtogatni az ülést, ha valaki hátra akar ülni.
Hogy miért csodálom ezt az autót, azt itt írtam le -
a hatso ajto azert jo, mert konnyebb berakni moged a laptoptaskat. ja meg be lehet hatra egyszeruen szallni, ha baratokat fuvarozol.
majdnem ot evig coupeztam egy C30al, utana a centire ugyanakkora V40 egy masik vilag hasznalhatosagra. pedig az uj V40 tenyleg egy otajtos C30, es nem a regi V40 utodja.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Somatom
veterán
A kétajtósnak/kupénak két előnye van (azon kívül, hogy dögösebb)
1.: Vki megnézi a hátsó traktust és önként lemond arról, hogy veled utazzon. Ezzel javul a lóerő/súly arány, a stabilitás és az épp felcsippentett csaj barátnője nem jön veletek gyertyát tartani.
2.: Az ajtó hosszabb, amitől elöl könnyebb a ki és beszállás. A linkelt videón látható, hogy problémázik az öreg a sedan első ajtó méretén.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
1. Ha több lány ül az autóban, az nem probléma
2. Hosszabb ajtóval pont, hogy nehezebb a ki- és beszállás, ha parkolóhelyre állsz be és állnak melletted. Könnyebben odavered az élét. De amúgy az én magasságommal (mélységemmel) ez nem probléma, kis ajtón is be tudok szállni.
Tényleg meg szokták jegyezni a kocsival kapcsolatban, hogy a B oszlop a fejed mellett van. Ha oldalra nézel, akkor nem az ablakon nézel ki, hanem a B oszlopot látod. De szerintem ez a probléma engem nem érint, az ülést úgy előre kell tolnom, hogy én már nem a B oszlop mellett leszek.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
-
veterán
Egyfolytában azon filózok, hogy 2900 köbcentiből hogyan lehet kihozni 510 lóerőt és az 510 lóerőt hogyan lehet hátsókerékhajtással mozgássá transzformálni
Remélem, hogy vigyázol majd a technikára (meg persze remélem, hogy a technika is vigyáz majd rád)
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
ncc1701
veterán
válasz Donki Hóte #40 üzenetére
Ezt a mocit két csiga is fújja, úgy.
-
veterán
-
-
válasz Donki Hóte #40 üzenetére
Itt vannak a részletek: [link]
Google translate: olasz -> angol -
távcsőves
senior tag
És akkor az autobahnon haladva a belső sávban utolértem egy kb 10+ éves Audi-t, ami rólam tudomást sem véve, nyugodtan feltartott, mondván mit akkar itt ez a talján szar... Leld örömöd benne, de olvasgatva a blogod, mást vártam tőled.