- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- One mobilszolgáltatások
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Sony Xperia 10 VI - vajon miben bízhat?
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Júliusi techmontázs (2025)
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
-
Mobilarena
Huawei P9 téma összefoglaló
[Huawei P9-P9 Lite OFF Topikja!!]
Kötetlen beszélgetés a P9 és P9 Lite tulajdonosoknak!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Thunder86
tag
válasz
zoli121 #11361 üzenetére
Nekem most döglött meg... Bár kérdés, hogy köze van e a problémához... Tegnap este frissítettem ma reggel a van szolgáltatás nincs szolgáltatás párosra lettem figyelmes és ez másodpercenként változik... Használhatatlan lett általa... Véletlen egybeesés vagy valami bug.. Az majd kiderül... Írok ha tudok valamit..
-
Aldhissla565
csendes tag
válasz
zoli121 #11361 üzenetére
Kicsit pipa vagyok, hogy nekem még nem elérhető... Kb 30szor kérdeztem a Huaweit a C432-es rom publikálása óta, emiatt figyelem a fórumot, meg egy rakat másikat, nekem még semmi. Tudom, hogy IMEI alaöján küldik, de amilyen szerencsém van, csak 1 hónap múlva kerülök sorra... pedig azért nem nyitottam bootloadert (5 alkalommal készültem rá a C432-re áttérésre), hogy kivárom a Telekom romját...
Egész nap Hicare, meg google playes hicare frissítéskeresés, korai próba keresés, beállításokba frissítés keresés, mióta hzaértem azóta Hisuittal is..
-
MK VII
veterán
válasz
zoli121 #6635 üzenetére
Szia..
Az első három hónapban kellett volna már visszaküldeni ugyanis a cseregarancia vonatkozik a hardveres meghibásodásra is.
Ne várjatok a Telekomra.. Battyogjatok be a postára és postáztassátok el a Telemaxhoz a készüléket.. Ingyenes a procedúra. Előbb oda is ér mintha a Telekomon keresztül intéznétek.. Tudom, mert már 6x-7x volt alkalmam a Telemaxhoz, ezzel a telefonnal kapcsolatban. Kétszer a Telekomon keresztül.
Annyival jobb a Telekomon keresztül küldeni a szervizbe, hogy mikor leadod a készüléket akkor a jegyzőkönyve beleírathatod, hogy pl sérülésmentes a készülék és akkor papírod van róla, hogy hogy adtad le.
A Telekomnak pedig nincs módja eldönteni, hogy szervizbe kell-e küldeni a készüléket. Neki az a dolga, hogy elküldje. Olyan nincs, hogy ott ránéznek és azt mondják neked, hogy ezzel semmi baj.. A Telemax a szerviz és az ő hatásköre megállapítani, hogy jó-e vagy nem.Nekem vegyesek a tapasztalataim... Nem akarlak elrettenteni, de én először több mint két hónapig nélkülöztem a telefonomat, mert képtelenek voltak használható készüléket visszaküldeni. Aztán még egy párszor volt velük dolgom, de most utoljára nagyon korrekt készüléket küldtek vissza kb egy hét után.. Semmi kifogásom nem volt...
Szóval igen. Vannak rossz tapasztalatok is, de jó is..
Ha akármi gondod lenne a készülékkel amit visszaküldenek akkor nyugodtan vissza kell nekik küldeni mindaddig amig nem kapsz egy normális készüléket. Vagy egy refurbishedet adnak, vagy, ha végképp nem sikerül nekik a javítás akkor a szolgáltatódon keresztül csereutalványt igényeltetsz. Azzal meg a szolgáltatódtól tudsz kihozni egy vadi új készüléket...
Én mindenen átmentem ezzel a telefonnal amin csak lehetett szerviz és szolgáltató téren.. -
#86973952
törölt tag
válasz
zoli121 #3470 üzenetére
Ez szinte biztos, hogy szoftveres móka. Mentés után mindenképp egy FR -t kellene csinálni, mint első próbálkozás. Nagy eséllyel megoldja, de végső esetben érdemes lenne megnézni majd a build számot egy újratelepítés miatt.
HA a sztori vége szerviz, akkor úgyis érdemes gyári visszaállítás után leadni, de mint írtam a két fenti dolog nagy eséllyel megoldhatja a problémákat.
A soft reboot és a kamera probléma sem túl normális dolog. A nem tiszta telepítés is okozhatja.
-
#86973952
törölt tag
válasz
zoli121 #3467 üzenetére
Frissítést próbáltatok már? Telekomnál volt már egy - azt hiszem - B140 -es. Csak azért kérdezem, mert többünknél a szoftveres javítás oldotta meg. Esetleg utána egy FR? HA nem segít, akkor szerviz.
Sorozatgyártásban előfordulhat probléma ennél drágább telefonoknál is: iPhone, Samsung, LG.
-
MK VII
veterán
válasz
zoli121 #3465 üzenetére
Kijelző érzéketlenség.. Nekem is megvolt.. De érdekes, hogy nem mindig. Nekem a vaku mód kiválasztásánál érzékel nehezen.. Elvileg szoftverfrissítéssel meg lett vagy meg lesz oldva?
Nem követtem most sajnos, mert nincs nálam a telefonom.
Elvileg cserélik garanciába. Ha jól emlékszem akkor valakinek már ez miatt cserélték a kijelzőt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Építő/felújító topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Autós topik
- Apple MacBook
- Napelem
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Apple iPad (9th Generáció) Wi-fi + Cellular, 1 Év Garanciával
- Kaspersky, McAfee, Norton, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- Új ASUS VivoBook 15 X1504VA - 15,6"FHD IPS - i5-1335U - 16GB - 512GB - Win11 - 1,5 év gari - MAGYAR
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5080 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest