Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • moleculez

    veterán

    Durva, hogy mennyire nincs kiépítve a szervízhálózat, meg pl ez a prémium gari lezongorázva, megdöbbenve olvasom, a szolgáltatók hogy bánnak az emberrel. A prémium gari nem tudom, hogy itt UK-ben hogy működik, de már szolgáltatói szinten is más a hozzáállás, nekem nem is javítanak semmit soha, adnak egy 100℅ felújított telefont, vagy ha nincs akkor újat (kb ugyanaz) aztán kész, szóval gyakorlatilag nincs szerviz tapasztalatom. Asszony egyszer rommá törte a Note 4, határidőn belül, hibátlanra megcsinálták, pedig egy ép alkatrészt nem láttam rajta. De a Huaweinek lehetne egy panaszlevelet írni, hogy miaz, hogy a szervízpartner nem tud a prémium gariról, milyen partnerség az ilyen? Mindkét oldal lúdas, az ügyfél meg ideges.

    Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!

Új hozzászólás Aktív témák