- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Mobilarena
******** Huawei P10 Összefoglaló ********
Új hozzászólás Aktív témák
-
TannerHUN
aktív tag
válasz gunner93 #607 üzenetére
Tehát akkor leadtad újra a rendelést?
Igen, ebben az országban új törvények kellenének és egy nagy rendszer változtatás... Természetesen nem a politikáról beszélek, még mielőtt valaki félreérti és bannolnak...
Egy normális webshop úgy működik, hogy az adott csoport figyeli a beérkező megrendeléseket, névtől, rendelésszámtól függetlenül. A nap végén bekerül a rendszerbe és annyit, amennyi rendelés beérkezett kihoznak a raktárból és frissítik az oldalt, főleg, ha előrendelésről van szó. Aztán aki visszamondja ennek a fordítottja lép életbe. Akinek kell az adott termék azt továbbküldik a következő csoportnak, akik leellenőrzik a megrendelőt és visszaigazolás után mehet a logisztikai osztályra, ahol csomagolnak stb... Természetesen egy szimpla webshop esetén nincsenek így túlbonyolítva a procedúrák. Csak neked szerettem volna érthetőbben elmondani. Szóval egy nagy telekommunikációs cégnél már az előrendelőket hamarabb kellene értesíteni, mint a később rendelőket. Főleg aki új előfizető. Itt semmi ilyen nem volt, de még az sem volt feltüntetve, hogy a "készlet erejéig", "hány darab található a termékből raktáron" és ha kifogy, "újabb készlet", "későbbiekben újabb készlet nem várható". Szerintem ez csak egy bevezetői akció volt és nem előrendelői. Legalább is én így gondolom. Csak tapasztalatból mondom, hogy az előrendelői rendszer nem így működik. Számtalan terméket rendeltem már online, akár magamnak, ismerősnek, de még nem futottam bele hibába, legyen szó fizikai termékről vagy digitális termékről. Ha kifogyott, de előrendelő voltam, kaptam visszajelzést, hogy nagyon sajnálnák, de elkelt az adott termék, cserébe fel tudtak ajánlani vagy kompenzálni tudnak ajándékot vagy kupont... Persze ez is csak 2x történt meg, mert mint mondtam, manapság ilyet nem engedhet meg magának egy cég, ha versenyképes akar lenni. A szállítási időről meg csak annyit, hogy mikor kis hazánkba bejött a webshop fogalma, akkor se volt ekkora késés, mint itt jelenleg van. Már 4 nap után szóltak, hogy nincs készleten, de egy hónap alatt be tudjuk szerezni, kell-e vagy sem. Ezeknek a cégeknek a nagy többsége mára már megszűnt, na szerinted miért.? Ami pedig fent maradt és megbízhatatlan, azoktól senki sem rendel, mert már ismeri névről. Na meg nem beszélve itt a PH!-n található megbízhatatlan boltok topicról. Oda ha benézel, akkor láthatod, hogy az adott céget kerüld el vagy fenntartásokkal kezeld. Ennyire egyszerű manapság.Addig is, küldök neked egy kis "nyugtató energiát"! Csak jól nézd a monitor közepét és ha már "látod" az energiát, fogd meg a képernyőt!
Ez egy burkolt reklám volt, ne értsd félre!TannerHUN felhasználónak 7 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! (PH megbízhatóság)