- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
"Az egyszerű jól bevált (mások által letesztelt, kidolgozott, kipróbált) dolgokat adják aranyáron, átcímkézve, óriási haszonkulccsal.
Erről beszélek. Fejlesztés helyett marketingre költenek, mert tudják az adja el a terméket."Az Apple marketing költségvetése jóval alacsonyabb, mint mondjuk a Samsungé. Minek is költenének marketingre, ha folyamatosan hozzájuk mérik a többi piaci szereplőt?
Lám itt egy Huawei teszt és 17. hozzászólásban már előkerül az Apple.Az Apple sikere nem a démoni marketing erejében rejlik, hanem alapvetően nagyon egyszerű stratégiának köszönhető.
Kevés fajta, de prémium kategóriás termékeket adnak el igen nagy számban.
A nagy eladási számot azzal érik el, hogy kiépítettek egy mindenkitől független, komplex ökoszisztémát a hardvertől kezdve a szoftveren át a tartalom szolgáltatásig. Azaz az apple vásárlók nem hardvert, hanem teljes ökoszisztémát vásárolnak és mivel kevés fajta termékre kell fejleszteni, a fejlesztők is az apple cuccokat tekintik referencia hardvernek, így az újdonságok is előbb jönnek ki apple eszközökre.
Aki le akarja nyomni az apple-t, annak hardver minőségben és teljesítményben, os optimalizáltságban, szolgáltatásokban, szoftverellátottságban, stabilitástban egyszerre kellene többet nyújtania. Egy-egy paraméterben hiába vágnak az apple elé, amiatt az apple célközönsége nem fog váltani.
A fő célpiac USA felhasználók a magas árból se érzékelnek sokat, mert a legtöbbjük befizet 150 dollárt, meghosszabbítja a mobil előfizetését még 2 évvel és máris a kezében az aktuális csúcskészülék.
A nagy eladási volumen miatt pedig brutálisan le tudják szorítani a gyártási költségeiket (nem mindegy, hogy egy alkatrészt pár százezres vagy pár száz milliós nagyságrendben rendelsz meg), emiatt sokkal nagyobb nyereséget realizálnak kevesebb terméken, mint a konkurens gyártók.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- CASIO órák kedvelők topicja!
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...