Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • scapegt

    senior tag

    válasz T0rnad0 #5462 üzenetére

    A Vodában érdekeset írt a srác az átvételi jegyzőkönyvre:
    Fogyasztó igénye: kicserélés (a HTC-vel így volt megbeszélve, vagyis ők szóltak a szerviznek, hogy xy IMEI számmal érkezik egy Sensation amit cserélni kell, ők ajánlották fel szó nélkül)
    Rendezés módja: javításra küldés ( :F :Y :W )
    Indoklás: a kicserélés aránytalan többletköltséget okoz

    Viszont amikor az 1. telefont leadtam, akkor is ugyanez a szöveg volt a papíron, mégis kicserélték. Ami fura még, hogy a Proforma számlán amit múlt hét előtti szombaton kaptam, az áll, hogy:
    Elvégzett javítás: Replace main board
    Megjegyzés: SWAP

    Szerintem ez alaplapcserét jelent....mégis, a hátlapon más dátum volt és az IMEI is változott, tehát az egész telót cserélték. Akkor miért így fogalmaztak? Na mindegy, ez már csak kukacoskodás :D Meg nem is érdekel igazán, csak örülnék, ha valahogy összejönne az a holnapi csere.

Új hozzászólás Aktív témák