- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Apple Watch
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Hívószám-hamisítás
- Azonnali mobilos kérdések órája
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
[SoP] Konzolokra is megjelenik a Marvel Rivals
gp A következő zárt béta júliusban érkezik, ez már mindhárom platformon futni fog.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Összemoshatja a Google és a Magic Leap a valódi és a digitális világokat
it Együttműködésbe kezdett a Google és a Magic Leap nevű AR-startup.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rígel
őstag
Ez így is van.
Hogy miért maradt ki abból a körből Magyarország? Annak az oka biztosan másban keresendő. Bár kétlem hogy kizárólag Mo. maradt ki.A piac szerinti megkülönböztetés meg teljesen normális, senki nem olyan hülye, hogy a zsíros piacait hátrányosan megkülönböztesse az olyan 0 piacokkal szemben, mint K-Európa.
[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
válasz LouiS22 #16433 üzenetére
Ez így van, teljes mértékben igazad van, csak közben lehetne némi kommunikációt kiengedni a szájukon.
Ha azt mondják hogy bocs, van még néhány hiba, bug nélkül akarjuk kiadni, ezért várjatok még pár napot, akkor meggyőződésem hogy az emberek többsége ezt elfogadja.
Na de azt hogy senki nem tudja mire várunk, mindenki csak találgat, nehéz elfogadni.[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
Végül is októberben kiment két városállamban, tehát igazat mondtak.
De az emberek szája íze ettől valóban nem lesz jobb. Szerintem jobb kommunikációval lehetne ezen javítani. A hiba szó sem az ördögtől való, emberek dolgoznak ott is, akik tévedhetnek. De ha megindokolják a késést azzal, hogy jobb holnap egy jól működő rendszer, mint ma egy bugos fos, akkor azt az emberek nagy része szerintem igenis el tudja fogadni, és megérteni.Louis22:
Pont ez a simlis duma, ez a csűrés-csavarás (dehát mi igazat mondtunk, tessék jobban elolvasni a közleményt) az, amiből az embereknek elegük van, hallunk elég hasonlót politikusoktól, jogászoktól....
De, be vannak csapva a userek! Nem jogilag, de mégis úgy érzik. És ennek már látszik a böjtje a HTC-nél. Hosszú távon jobban járna ha kiadná bugosan, aztán kitolná a patchet, mint hogy 0 kommunikációval majd a bug nélkülit adja ki valamikor.
[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
válasz hurrikan #16445 üzenetére
Pont azt mondom, hogy én tudok várni, csak kommunikálják hogy ha valóban kész a fw, akkor pár nap alatt miért nem lehet kitolni az egész világon?
Azért mert nincs kész! Kitoltak alibiből valamit 2 városban, hogy ne maradjanak hazugságban. Ahelyett hogy kommunikálnák, hogy bocs, de nincs kész, várjatok még, kell pár simítás.
Ettől még az is jobb, ha kitolják mindenütt a bugos verziót, aztán egy hét múlva rátolják a patchet.Louis22:
Nem a frissítés hiánya a gond, jól elvagyok a 4.0.4-gyel, hanem a kommunikáció hiánya.
Na de tényleg hagyjuk, magam részéről befejezem, csak szomorú vagyok, ahogy látom hogy a kedvenc márkám napról-napra hogy csúszik lejjebb, hogy szalad a szakadék felé a kommunikáció és a marketiggépezet teljes hiánya miatt. Sajnos ma már nem elég hogy minőségi terméket gyárt valaki. Az sem elég ha a legjobbat a kategóriájában. El is kell hitetni az emberekkel hogy a te motyód a legjobb a piacon, még ha egy fos is. Ebben mester az Apple, és tanult tőlük a Samsung.[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
Ércelődni egy ércbányában szokás Itt élcelődünk
Ha a HOX-nak olyan marketingje lenne mint az s3-nak, nagyságrendekkel többet eladnának belőle.
Ezeken a teszteken mindig jót röhögök, ahol 2 napos használat után, egy ezer ember kezét megjárt készülékről megmondja valaki a frankót. Különösen 5-6 havi használati tapasztalat után megmosolyogtatóak a 2 nap alatt megtapasztalt mondvacsinált "hibák".Snücü:
Egyáltalán nem rossz. Persze messze van a legjobbtól, de a rossztól is. Átlagosnak mondanám, mobiltelefonba szvsz. nem is kell jobb.
Összeségében nézve jelenleg szerintem a legjobb készülék a piacon, legalábbis számomra. Ha le kellene cserélnem, nem tudnék mást választani.
[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
válasz Criton #16539 üzenetére
Ha a minőség számít akkor a 3 közül a samsung erősen felejtős. Nincs tökéletes telefon, mindnek hibái, vagy vélt hibái. Attól függ mi a preferenciád.
Első körben azt kell eldöntened hogy android vagy ios.
Ha ez meg van, és netán az android mellett döntöttél, akkor jelenleg a szvsz. hox/hox+ vagy gs3 a legjobb. A HOX picit gyorsabb, az sg3 üzemideje picit jobb, de a különbség egyik irányban sem számottevő. A HOX kijelzője egyértelműen szebb, viszont 0,1"-lal kisebb.
Ezen belül egyénfüggő a dolog. Én pl. nem tudok jelenleg jobb telefont mint a HOX, nem is tudnék mást választani. De ez egyénfüggő dolog.[ Szerkesztve ]
-
rígel
őstag
válasz Fernando321 #16830 üzenetére
új lenyomat
Ez nagyon üt -
rígel
őstag
válasz simico #17400 üzenetére
Picit félreérthetően fogalmaztam, nem maga az alkalmazás szívja az akksimat, hanem ha ki van rakva a widget-e a képernyőre.
Nem tudom, de nálam látványosan megugrott a fogyasztás, mikor ki volt rakva a widget. Mikor leszedtem, normalizálódott. Nem vizsgáltam tüzetesen az okot, de tuti hogy a GSam battery widget volt a hunyó. -
rígel
őstag
-
rígel
őstag
Olyannyira szürke, hogy ezért az árért úgy látom csak a csupasz készüléket kapod, se tartozékok, se doboz. Rendes gyári garancia ennyiért biztosan nincs. Valószínűleg Nyugat- Európából "zsebben" behozott brandelt készülék.
Igen a szolgáltatói árak mostanára sajnos nem alacsonyabbak mint a megbízható gsm boltok gyári garanciás árai.Hacsak nincs valami nagyobb szolgáltatói kedvezményed.
Az elején más volt a helyzet, én áprilisban vettem szolgáltatónál 105-ért, akkor nagy kedvezmények voltak.
A szolgáltatós garis ügyintézésről meg annyit, hogy nálam jelentkezett a wi-fi probléma, bevittem a közeli üzletükbe, leadtam. 15 nap múlva nem lett kész, kisebb asztalra csapás után kicserélték egy újra. -
rígel
őstag
válasz istnag #17490 üzenetére
Tehát van vele garanciális tapasztalatod? Küldtél már ilyen telefont szervizbe garis javításra és nem hajtottak el, hanem megcsinálták? Ha igen, akkor visszaszívom.
"A készülék Németországból importált, gyárilag kártyafüggetlen.
A készülék bekapcsolásakor egy Orange logó jelenik meg, azonban semmilyen egyéb Orange beállítással nem rendelkezik, mely hátrányosan érintené a mindennapi használatot."
"Tehát Német piacra szánt brandelt készülék. Orange-os CID-vel. Nincs több kérdésem. Akinek kell vegye-vigye.
Dani993:
Ha van, akkor tényleg nincs. Kivéve ha nem zavar az Orange logo, és hogy a szolgáltatós CID miatt igencsak késve érkeznek a frissítések (a kisebbek nem is biztos)
Persze ha egyből rootolni akarod akkor tök mindegy.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Spórolós topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- PlayStation 5
- Politika
- OLED TV topic
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen