- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Tasker
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Busterftw
veterán
válasz KisBundi #384 üzenetére
Nem nem, megmondták már hogy a készülő szoftver teremti elő a hardvert. A Battlefield V RT-vel már kész volt és amiatt készült el az RTX széria.
Az Nvidia nem tehetett mást, a DICE az asztalra csapott.
Ahogy az Epic is megmondta a Sony-nak és az AMD-nek milyen hardvert fejlesszenek és rakjanak össze. -
félisten
válasz KisBundi #388 üzenetére
Pontosabban...
"A hangsúly azon van, hogy amíg a HW rentábilisan nem teszi lehetővé, addig SW-t nem is fognak rá fejleszteni, még ha az elve létezik is."[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
félisten
válasz KisBundi #384 üzenetére
Így van.
HW fejlesztését viszont össze kell hangolni az API-kal.
Anno a Dx10 nél voltak azért gondok mert Microsoft előbb adta meg a specifikációkat mint a hardverek jöttek volna aztán mindenki igyekezett hol így hol úgy ezt abszolválni. Most már sok lényeges ponton együtt dolgoznak. ha ez megvan akkor jöhet a szoftveres körítés meg a játékok[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
-
makkmarce
őstag
válasz KisBundi #384 üzenetére
"Tehát amíg a megfelelő HW nincs meg, addig érdemi SW fejlesztés sem fog történni"
ez nemigaz, a quantumszámítógépet is először modellezték, aztán összerakták.
ahogy az RT is először software-en megvolt, utána készült a HW.
a sima 3d is ugyanez. Lassú volt a software quake, lett hozzá gyorsító, ami texturáz a proci helyett.
MINDEN először papíron, utána a meglépvő software környezetben készül el. Utána jön az, hogyha gyorsítani kell valamit, akkor arra készül custom hw, nem fordítva, hogy várják a csodahw, ami 1x csak varázsütésre texturáz, és mondják a játékfejlesztők, hogy jé, ez jó lesz majd valamire.
probléma->meglévő lehetőségek software->hw gyorsítás, ha megériokoskodom, tehát vagyok
-
PuMbA
titán
válasz KisBundi #483 üzenetére
Ja, oké Ez szerintem is így van. A papíron jól kinéző, de valóságban nem használható dolgokból Dunát lehetne rekeszteni. Minden ilyen dologhoz több év vagy akár évtized kutatás, fejlesztés szükséges mire használható lesz, ha egyáltalán megvalósítható. RT-nek is hosszú útja volt 2018-ig.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz KisBundi #487 üzenetére
Nem követtem a topikot, szóval nem tudom, hogy végfelhasználói szoftverekről volt szó vagy magáról az algoritmusról és az erre épült kis szoftverről, hogy működik. Gondolom az előbbi, hiszen nekünk csak az számít. Számunkra láthatatlan volt játékokban 2018-ig az RT. Sokan azt se tudtuk, hogy mi az.
[ Szerkesztve ]
-
SindaNarmo
tag
válasz KisBundi #487 üzenetére
Szerintem nem.
Hanem hogy az NV (ez most lényegtelen) hasra ütött és megcsinálta az RTX kártyákat és ha már volt HW akkor lettek RT-s játékok. Vagy voltak próbálkozások amin látszódott hogy lassú ezért nem nagyon/korlátozottan használták vagy elvették és ezért kellet hozzá gyorsítás. (korai próbálkozások)És kb itt beszéltek el egymás mellett. Mert míg az egyikük csak a DXR-t tartja RT-nek a másikuk az egész folyamatot nézte a kezdetektől. Legalább is az én értelmezésem ez volt.
[ Szerkesztve ]