- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
makkmarce
őstag
válasz Busterftw #382 üzenetére
"A valóság az, hogy a játék fejlesztésben akkor lőtt ki és került mainstreambe az RT mint eljárás és fogalom, miután be lett jelentve az RTX széria és az elkötelezettség Nvidia, a játékokat fejlesztők és utána a többi hardver gyártók részéről."
hazugság, %-osan a DOOM köröket ver még most is bármely AAA játékra. A DOOM mindenen is fennvolt és most is fennvan. Megint úgy viselkedsz, mint aki azt hiszi a számítógépet 2018-ban találták fel.
"Prior to 2018, it was been impossible for game developers to integrate ray tracing at runtime. A cikkből.
Az Nvidia sem mondd mást."
csak ebben pont hülyeséget, ahogy a minecraftos példa is mutatja.
volt ilyen, csak max nem érte meg egy AAA játéknál, mert szebbet csinálnak lightmappel enélkül. A lehetőség ettől még adott volt."Senki nem vitatja, hogy az RT előtte nem létezett."
de, én vitatom, mert létezett."Innentől lett raklap RT magyarázó cikk a neten, a hardvergyártóktól, a játékfejlesztőktől ésatöbbi."
mert a hozzád hasonló újaknak el kellett magyarázni, aki meg benne volt mondjuk a demoscene-ben, annak meg nem""So, Quake III had ray traced lighting, what was called “radiosity”, with lightmaps. And that introduced the ray tracing “look”."
ezt írtam, ahol nem realtime volt, ott leszámolták előre. Statikus fényeknél teljesen rendben is van, ezt hívták lightmapnek. Attól ez még raytrace volt, csak texelpixelre rakták, nem a képernyő pixelére. Volt ebből nem 1 játék, ami realtime is számolta ezeket softlightként."nem az RT és a real time RT nem létezett, "
az összes RT volt ahol lightmap-et használtak, és ezen felül is volt pár ahol realtime-ot. Az, hogy te azzal nem játszottál, az nem az én bajom. A lightmap-et ki se tudtat kerülni, az volt az alap minden játékban."Ez utóbbi a Battlefield V-nél volt lehetséges először, a hardverek után."
nem nem ott.. a BF5 volt az első, ami az NVIDIA megoldását használta. Más meg megoldotta anélkül (lásd crytek raytrace demo), minecraft, etc.
A crytek csak amiatt hagyta abba, mert közben megjött a másik gyártóhoz is az RT, a demójuk máig letölthető, még a 480-as AMD-n is egész jól futott.okoskodom, tehát vagyok
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Pentium 4 3,2 GHz / 1 M /800 MHz Socket 478 CPU
- PROFESSZIONÁLIS Delid / Relid AMD Ryzen Processzorokhoz, garantált minőségben! (CSAK AM5!)
- Intel I5 13600KF 14mag/20szál - Új, Tesztelt - Eladó! 88.000.-
- AMD Ryzen 7 3700X processzor (használt)
- Intel I7 13700K 16mag/24szál - Új, Tesztelt - Eladó! 128.000.-