- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- DIGI Mobil
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Magisk
- Honor Magic V2 - origami
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
it Az SK Hynix jelezte: akkora a terjeszkedés az AI-szolgáltatások piacán, hogy 2024-re az összes, 2025-re közel az összes HBM chipet eladták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz makkmarce #377 üzenetére
Szerintem nagyon egyszerűen meg tudnád érteni ha DXR-t értenél mivel az a modern kori PC játékok RT támogatásának az alapja ami azóta kiegészült Vulkan és Linux RT API támogatással bizonyos játékoknál.
Tehát nem 2 pólusú ez a rendszer hanem 3. API/ hardver/ Szoftver.PC-n az játékok alatt működő RT alapja a DXR API aminek az első verzióját az Nvidia és a Microsoft teszt jelleggel a Turing érkezésére hozott össze. Tehát mindkettőtöknek igaza van. Valószínűleg az API fejlesztésénél a hardvergyártók és az operációs rendszer fejlesztői együtt teszik le az alapot és a szoftverfejlesztő aki majd a játékot írja miután eldöntötte melyik API-t fogja használni optimalizál a gyártók hardvereire .
Ahhoz hogy legyen egy működő API ahhoz már szükség van bizonyos hardveres alapok tisztázására hogy egyrészről ne legyenek lehetetlen követelmények, 2 a gyártók is fel tudják erre készíteni az érkező kártyáikat különböző megoldásokkal. majd ha ez megvan azután jöhet a szoftverfejlesztők munkája a játékokkal ahol mindkettő dolgot figyelembe kell venniük ha port ha új játék akkor is.
Az API is és a DXR verziói is ezért változnak folyamatosan mert egyre újabb ötletek jönnek hol a hardver fejlesztők hol a szoftverfejlesztők részéről.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Busterftw
veterán
válasz makkmarce #377 üzenetére
De tudom mi az az RT.
Azt nem fogod fel, hogy a többségnek PC-n és most már konzolon az RT az az amit a játékokban be tud kapcsolni.
Az átlag user azt sem tudta mi az, amíg a DXR szabványra nem hozta ki az Nvidia az RTX szériát. A többségnek ez az RT.A kutyát nem érdekli, hogy 1985-ben már szekrényi gépekkel RT képet rendereltek 3 hétig.
Itt elsősorban a real time RT lett 2016-tól elérhető ami már a játékokban is elfogadható lett a többségnek, a consumer kártyák megjelenése miatt.Szóval igen, az átlagnak elérhető RT addig nem létezett, sem azok az effektek amik valós számolást csináltak a játékokban, az RTX széria megjelenése előtt.
Szóval ha már értő olvasás, akkor le eshetett volna hogy játékokról/PC/konzolokról van szó, nem pedig az RT történelméről.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Androidos fejegységek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Nyaralás topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- LEGO klub
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Mikrotik routerek
- Autós topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...