- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- 3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
- Mobil flották
- Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
ma Ez az egyik legolcsóbb készülék Dolby Vision kijelzővel, és más jó tulajdonságai is vannak, de nem tökéletes.
-
Multiversus - Joker is játszható karakter lesz
gp A tervek szerint a hónap végén indul a free-to-play játék végső kiadása.
-
8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
ph A kétféle tárhelymérettel kosárba tehető újdonság külső tápellátással rendelkezik, és támogatja az Apple Time Machine-t is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Postas99
senior tag
Első hozzászólásnak és téma iditónak most pont jókor:
Garanciáls időn belül jeleztem N7Plus készülék javitási igényemet. A jegy is meg van róla. Senki nem jött érte, hogy átvegye a készüléket garanciális javításra.
Azóta megpróbáltam megjavíttatni , csak pénzért lehet. Ennyit a háztól házig javítás igéretének a hazugságáról.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
Postas99
senior tag
válasz Viktor0610 #2 üzenetére
Mert a garancia már azóta lejárt.. amíg garanciális volt a termék és jeleztem a javíttatási igényemet feléjük addig nem foglalkoztak vele garancia időn belül.
Hiába volt nyitott jegyem a javíttatásra.
Most hogy már lejárt a garancia a termékre lehet azt mondani a vevőnek hogy fizess érte. Ezért nálam a cég egy nagy rakás kutyagumi... nem több mert a vállalt igéretüket is telibesz@rták...[ Szerkesztve ]
-
Vikooo
addikt
Több oka is lehet, hogy nem jeleztek vissza, miért nem kérdeztél rá a bejelentést követő pár napon belül (a megadott SLA lejártát követően)? És akkor náluk hangot is adhattal volna az elegedetlensegedrol.
Nekem volt, hogy a Samsung nem foglalkozott az ugyemmel annak ellenére, hogy volt nyitott hibajegy. Nem vártam meg, hogy lejarjon a garancia.
(Online jelentkeztünk suliba a lányommal, ha nem kapok visszajelzést záros határidőn belül, nem várom meg míg becsongetnek).
[ Szerkesztve ]
-
Postas99
senior tag
-
Arcanine
csendes tag
Ha jól emlékszem az igény bejelentése után küldenek emailben egy kódot, és arra kattintva jutottam el a felületre, ahol megadhattam, hogy mikor és hova jöjjenek érte, és jöttek is. Háromszor volt szervízben a 7 plusom, és mindegyik alkalommal abszolút korrektek voltak.
-
MODERÁTOR
-
Postas99
senior tag
válasz Viktor0610 #10 üzenetére
Ha már leadtam a telefonszámot is mert ezt is ki kellett tölteni és jött a jegy hogy jönnek érte felveszik stb... és senki nem hívott és nem jött a csomagért, nem érzem magam hibásnak. Még én pitizzek , hogy ugyanmár ha benne van a szolgáltatásban oldják már meg valahogy. Elkönyveletem, hogy ilyen a szolgáltatás és kész.
Mindig könnyebb a customert hibáztatni...
Csak a terméket kellet volna jóra megcsinálni és nem halt volna meg idő előtt az USB-C töltő port (amivel teli van szórva a net mint hamar bedöglő cucc a nokiánál ) és amiért a szervíz garanciát érvényesíttettem volna, valószínűleg azért is én vagyok a hibás mert mertem használni a gyárilag szar alkatrészekből vacak minőségben összerakott (reflow, forrasz anyag, 1centes alkatrész 2 centes helyett, stb) terméket és idő előtt elhalálozott a kezemben... Tudnám még sorolni a hibalistát de felesleges.. itt csücsül a polcon. Mert 35e Ft-ért nem fogok USB-C csatlakozót cserélteti rajta. Ugyanis ennyi lenne a HIVATALOS NOKIA CARE javítási költsége.[ Szerkesztve ]
-
janeszgol
félisten
Jók ezek a szolgáltatások (beígérve). Már csak olyan ajánlat kell hozzá telefonból, amit szívesen meg is vesznek, és vihetik javítani.
(Lásd 5.1 Plus, 7 Plus, 6.1 Plus töltőport.)2024: nem lesz kegyelem a ZTE-, és HMD-féle hulladékgyáraknak.
-
jbcs
tag
Ígérni bármit lehet, de ha a CENTER-be oda ültetek egy alacsony IQ-jú figurát 220 Br.-os fizetéssel akkor meg lehet nézni a szolgáltatást. Egy Nokia telefonnal kapcsolatos kérdésben kerestem meg a központi szolgáltatóközpontot. Angolul csevegtünk, nagyon udvariasak voltak, "köszönjük, értékeljük"... De konkrét kérdésemre, hogy hogyan lehetne megoldani, nem írt semmit, hogy pl. próbáltad már azt, hogy... vagy ezt... Részéről a beszélgetésben a legfontosabb volt a végén, hogy "please rate me with 5 stars"
Új hozzászólás Aktív témák
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Apple notebookok
- Autós topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- BestBuy topik
- Metal topik
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S24+ 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A32 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A13 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest