- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Vodafone mobilszolgáltatások
- MG5 menetpróba
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Tetőfokára hág a tavasz, és ezt a hardverek is érzik
ph Asztali PC-k, monitorok, videokártya, hát, hűtés és egér is került heti válogatásunkba.
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Postas99
senior tag
Első hozzászólásnak és téma iditónak most pont jókor:
Garanciáls időn belül jeleztem N7Plus készülék javitási igényemet. A jegy is meg van róla. Senki nem jött érte, hogy átvegye a készüléket garanciális javításra.
Azóta megpróbáltam megjavíttatni , csak pénzért lehet. Ennyit a háztól házig javítás igéretének a hazugságáról.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
-
Postas99
senior tag
válasz Viktor0610 #2 üzenetére
Mert a garancia már azóta lejárt.. amíg garanciális volt a termék és jeleztem a javíttatási igényemet feléjük addig nem foglalkoztak vele garancia időn belül.
Hiába volt nyitott jegyem a javíttatásra.
Most hogy már lejárt a garancia a termékre lehet azt mondani a vevőnek hogy fizess érte. Ezért nálam a cég egy nagy rakás kutyagumi... nem több mert a vállalt igéretüket is telibesz@rták...[ Szerkesztve ]
-
Vikooo
addikt
Több oka is lehet, hogy nem jeleztek vissza, miért nem kérdeztél rá a bejelentést követő pár napon belül (a megadott SLA lejártát követően)? És akkor náluk hangot is adhattal volna az elegedetlensegedrol.
Nekem volt, hogy a Samsung nem foglalkozott az ugyemmel annak ellenére, hogy volt nyitott hibajegy. Nem vártam meg, hogy lejarjon a garancia.
(Online jelentkeztünk suliba a lányommal, ha nem kapok visszajelzést záros határidőn belül, nem várom meg míg becsongetnek).
[ Szerkesztve ]
-
Postas99
senior tag
-
Arcanine
csendes tag
Ha jól emlékszem az igény bejelentése után küldenek emailben egy kódot, és arra kattintva jutottam el a felületre, ahol megadhattam, hogy mikor és hova jöjjenek érte, és jöttek is. Háromszor volt szervízben a 7 plusom, és mindegyik alkalommal abszolút korrektek voltak.
-
MODERÁTOR
-
Postas99
senior tag
válasz Viktor0610 #10 üzenetére
Ha már leadtam a telefonszámot is mert ezt is ki kellett tölteni és jött a jegy hogy jönnek érte felveszik stb... és senki nem hívott és nem jött a csomagért, nem érzem magam hibásnak. Még én pitizzek , hogy ugyanmár ha benne van a szolgáltatásban oldják már meg valahogy. Elkönyveletem, hogy ilyen a szolgáltatás és kész.
Mindig könnyebb a customert hibáztatni...
Csak a terméket kellet volna jóra megcsinálni és nem halt volna meg idő előtt az USB-C töltő port (amivel teli van szórva a net mint hamar bedöglő cucc a nokiánál ) és amiért a szervíz garanciát érvényesíttettem volna, valószínűleg azért is én vagyok a hibás mert mertem használni a gyárilag szar alkatrészekből vacak minőségben összerakott (reflow, forrasz anyag, 1centes alkatrész 2 centes helyett, stb) terméket és idő előtt elhalálozott a kezemben... Tudnám még sorolni a hibalistát de felesleges.. itt csücsül a polcon. Mert 35e Ft-ért nem fogok USB-C csatlakozót cserélteti rajta. Ugyanis ennyi lenne a HIVATALOS NOKIA CARE javítási költsége.[ Szerkesztve ]
-
janeszgol
félisten
Jók ezek a szolgáltatások (beígérve). Már csak olyan ajánlat kell hozzá telefonból, amit szívesen meg is vesznek, és vihetik javítani.
(Lásd 5.1 Plus, 7 Plus, 6.1 Plus töltőport.)Aki csak foxposttal akar küldeni, attól nem fogok vásárolni!
-
jbcs
tag
Ígérni bármit lehet, de ha a CENTER-be oda ültetek egy alacsony IQ-jú figurát 220 Br.-os fizetéssel akkor meg lehet nézni a szolgáltatást. Egy Nokia telefonnal kapcsolatos kérdésben kerestem meg a központi szolgáltatóközpontot. Angolul csevegtünk, nagyon udvariasak voltak, "köszönjük, értékeljük"... De konkrét kérdésemre, hogy hogyan lehetne megoldani, nem írt semmit, hogy pl. próbáltad már azt, hogy... vagy ezt... Részéről a beszélgetésben a legfontosabb volt a végén, hogy "please rate me with 5 stars"
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- sziku69: Szólánc.
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- iPhone 14 PRO 256GB deep purple (lila) makulátlan állapotban
- Bomba áron új iPhone 15 Pro gyárilag kártya-független, apple világgaranciával
- új, bontatlan, iPhone 13 kártya-független, apple világ-garanciával
- Bomba áron új, bontatlan, iPhone 15 kártya-független, apple világgaranciával
- új, bontatlan, iPhone 14 gyárilag kártya-független, apple világgaranciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest