- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Magisk
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Garmin Forerunner 965 - csúcs
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Mobilarena
Linkek a játékosok közvetlen felvételéhez (telefonról kattinthatók): https://digitxt.blog.hu/2019/07/01/ph_hcr2_no_tuning_cup
Korábbi házibajnokság eredmények:
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
DigitXT
Topikgazda
válasz Franko49 #814 üzenetére
Ilyen lebegést én még nem láttam. A hátsó kerék nem ér a földre jelenséget igen.
De csak adott pályán, aminél a startnál nem egyenes a talaj. Sajnos valóban úgy
érezni, hogy random a rajtoltatás, nincs olyan technika, amivel MINDIG kijönne a
jó rajt (ami a többiekhez képest kiugró). Fél autóhosszok dőlnek el ilyenkor, azaz
legalább 1 tizedmásodperc a végelszámolásnál. Persze hosszú egy-egy pálya.Ritka az, hogy csak a rajton menjen el. De ha máshol kiadja, akkor bosszantó az
a tizedmásodperc is, hogy nem volt meg. Mindenesetre a Boost-on is múlik, meg
azon, hogy a rajt pillanatában taposod-e le a gázt, vagy már előtte is nyomod: van
technika, ami be szokott válni mondjuk a sportkocsinál, de másnál nem biztos.Szóval sportkocsinál érdemes felpörgetni tökig, csak 1-2 tizedmásodperccel a rajt
előtt elengedni, hogy visszaessen a zöldbe, de pontosan a startjelkor már nyomni.
Nekem ez be szokott válni.Ui: amúgy a Super Diesel hihetetlen jó "mindenes". Van ugye a két világ. A Sport
és a Monster: egyik pályán egyik nyerő (gyors/lapos), a másikon a másik (ugrós).
A Super Diesel meg mindkét esetben tud második lenni, és ez nagyon nagy szó!
Viszont első sajnos ritkán, így nincs különösebb jelentősége, hogy annál mutatja
a Boostot is és világosan látszik, hogy nem ugyanaz a felpörgetésből visszaejtett
Perfect start fordulatszám, mint a nulláról pörgetett (ugyanaddig), kisebb Boosttal.
Azért nincs jelentősége, mert a TT-ket jellemzően nem lehet vele megnyerni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Yettel topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Crypto Trade
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- MacMini M1
- Dell Latitude E5440 - i5 4310U / 8GB RAM - számla, 6 hó garancia
- Beszámítás! ASRock H310CM i7 8700 16GB DDR4 500GB SSD RTX 2070 Super 8GB CM Q500L CM 500W
- Beszámítás! ASUS Prime B450M R5 5600 16GB DDR4 256GB SSD 1TB HDD RTX 2080 Super Rampage SHIVA TT 600
- WD BLACK SN850P 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Tesztelt - 7300-6600 MBs - Eladó!