- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Digitális detox a Nokiától
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- AGM M7 - elnyűhetetlen okostojás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Friss traileren a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
ph Az AMD Full HD felbontáshoz ajánlja a legnagyobb Navi 33 alapú GPU-ját, melyet a PowerColor tálalásában próbáltunk ki.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szzoo
tag
válasz Riddick77 #24 üzenetére
Tudomásom szerint a Microsoft megoldása eddig az volt, hogy a játék a kimeneti felbontást nem ismerte.
Ezért Xbox One X esetén a nagyobb felbontásra törekednek (1080p-s kijelzőn a supersampling ezért is támogatott alapból, míg PS4 Pro-n nehezebb bevezetni, ahol konkrét felbontásra optimalizálnak).A cikk nagyon sejtelmesen fogalmaz. Most vagy változtattak az alapkoncepción és a játékok ismerni fogják a kimeneti felbontást (és patchelik őket 1440P módokkal), vagy csak egy plusz kimeneti felbontás lesz támogatott, amire a jelenlegi képet méretezik (up- vagy downscale).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Androidos tablet topic
- Renault, Dacia topik
- Formula-1
- OLED TV topic
- Napelem
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- További aktív témák...