- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
btprg
senior tag
Lehet hogy nem pont a vezérlő elektronikával (akármi is legyen ez) lesz gond, de vannak gondok. Sok tizenéves autó ugyan működik, de nem mennek műszerek meg egyéb alrendszerek elektronika hiba miatt. Egy bizonyos komplexitás felett egyszerűen javíthatatlan gazdaságosan.
Egy veterán autóban vannak kapcsolók, vezetékek, motorok, relék, izzók, addig egy próbalámpával meg vezetékdarabokkal bármit ki lehet debuggolni, és cserélni a megfelelő alapvető elemet. A műszereknél van egyedül analóg elektronika. Nem sok olyan lényeges dolog van az új autókban se, amihez mindenáron elektronika kéne, csak elszabadult a kártékony hülyeség és most már nincs megállás... Most már elképzelhetetlen, hogy egy autó ne egy több száz IC-ből álló kilométeres vezetékhosszúsággal rendelkező szenzorhálózat legyen. Aztán meg nyekeregnek a csiphiány miatt.
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)