- Yettel topik
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
"Az FCA-nak kapóra jöhet a Foxconn megoldása, a többi autógyárral szemben le vannak maradva az elektromos hajtás kapcsán, noha a PSA-val is van együttműködésük, de az nyilván kevesebb fókuszt kap úgy, hogy a franciák az Opelt is maguk alá gyűrték."
Az ugye megvan, hogy a PSA és az FCA egy céggé válik? Így pedig a komplett PSA platform elérhető lesz.
2025-re új platformra autót felhúzni az több mint sportos lenne, pláne a világpiacon az eladások 10%-át produkálni vele.
"A Foxconn által bemutatott platform egy olyan padlólemez, amit ők "nyílt forráskódúnak" neveznek, mert elég jól paraméterezhető. Változtatható a méret, a tengelytáv, a felfüggesztés és az akkumulátor kapacitása is,"
Ez alapján akkor a VW MBQ és egyéb platformjai, valamint a PSA plattformja is nyílt forráskódú.
"A Foxconn által bemutatott platform egy olyan padlólemez, amit ők "nyílt forráskódúnak" neveznek, mert elég jól paraméterezhető. Változtatható a méret, a tengelytáv, a felfüggesztés és az akkumulátor kapacitása is,"
Á, dehogy kell...
[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
Apró probléma, hogy itt a kormánymű is durván köti a kezét az embernek. Ennyi variálás, amennyi ebbe belefért most is van az Euro milliárdokból kifejlesztett platformokban. És arra nyereségesen nem tud építeni kis cég továbbra sem.
A hajtáslánc fejlesztők átképzése még ráér húsz évet.[ Szerkesztve ]
-
-
#06658560
törölt tag
válasz Tigerclaw #36 üzenetére
A cserélhető vonalat szerintem felejtsd el. Rendesen rögzíteni nem igazán lehet mert ahhoz kurva nehéz, hogy hozzá férj, kell egy jó méteres szabad placc alulról, amit jelenleg csak az utastér rovására tudnál megtenni. Semmilyen módon nem kivitelezhető a gyors akkucsere, plusz utána a csavarok meghúzását elég szigorúan kell vizsgálni, rögzíteni, nyomaték és szögérték paramétereket is. Minimum 70Nm-rel megy jelenleg úgy, hogy közben a futómű segédkerete is tartja a csomagot,ami keret nyolc csavarral van rögzítve.
-