- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
ma Sokat kellett várni az első OLED képernyős Apple táblagépre, állítólag megérte.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabesz87
addikt
válasz csabyka666 #6248 üzenetére
"Szerintem 10-ből 8 ember nem is tudja, mit fogad el"
Erről eszembe jutott a South Parkból az Apple féle százlábú ipad
-
bernel
tag
válasz csabyka666 #6248 üzenetére
Pont a videó az, ami elég izmos hátteret igényel, szóval azt is fizetni kell valakinek, de egyetértek, hogy reklámokkal jóval kevésbé élvezetes. A lényeg az, hogy mindenki értse, hogy valakinek fizetni kell a végén. Vagyis ha a többség elkezd blokkolót használni, akkor eljutunk majd oda, hogy minden fizetős lesz, pl. a youtube is, mert valamiből fenn kell tartani.
Az igen rossz lesz, mert sokkal kevesebb netes oldalból lehet majd választani, tehát be fog szűkülni a kínálat, mert nem lesznek hajlandóak ennyi oldalért fizetni a userek, legfeljebb csak a legnagyobbakért, vagyis a diverzitás leépül. Illetve lesznek ingyenes oldalak is, egyrészt, amiket egy nagy cég egyéb bevételeből el tud tartani, másrészt a politikai hátterűek, amibe öntenek állami pénzt, és cserébe majd szépen tendenciózusan fog informálni az eseményekről.
Szóval a reklámalapú dolgokat lehet szidni, de enélkül sokkal szűkösebb és ennélfogva manipuláltabb lesz az info, ami elérhető lesz a neten ingyen.
-
F-ECT$
titán
válasz csabyka666 #6248 üzenetére
A kettő nem elválasztható, mert az adataid önmagában szinte semmit nem érnek, ahhoz kellenek, hogy jó reklámokat tudjanak mutatni neked. (Cégként nem mindenkinek akarod mutogatni az X terméket, csak annak, aki nagyobb eséllyel meg is veszi, mert minden megjelenés Y Ft-ba kerül.)
Szép lassan eljutottunk oda, hogy a teljes árú termékből (amit "mindenki" warezolt) lett Freemium (alapvetően ingyenes, néhány kényelmi cuccért kell fizetni), majd a tök "ingyenes", amikor is az adataiddal fizetsz.
A gond ez utóbbival az, hogy ez nagyon lassú pénz, és nagyon sok adat kell hozzá. Ergo ha egy új cég be akar lépni a piacra, akkor az ilyen "ingyenes" cuccok miatt az is csak ingyenes lehet, és rohadt sok idő múlva térül meg a befektetése. (Amihez rohadt sok tőke is kell.) Szóval az ilyen multik lényegében kiszorítják az egészséges versenyt a termékeikkel (ezért is nehéz már fizetős alternatívát is keresni sok esetben, navinál mondjuk ott az iGO), amit hosszú távon a felhasználók fognak megszívni.
Dive ever, work never.