Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szoja

    tag

    válasz bl4ze #11961 üzenetére

    Eddig jól alakul, nagyon rendesek voltak a szervízben. Elvileg csak egy év garancia van az enyémre (Expansys) és ugye most 13 hónapos, de bent tartották a telefont, nem hajtottak el vele. Nem is értem egyébként, ha ismert hibáról van szó, miért nem kommunikálja hivatalosan is a magyar LG, mi is a protokoll ebben az esetben. Valószínűleg számosságában nem jut el hozzájuk olyan sok bootloop-os készülék. De ettől függetlenül azért megnyugtatóbb lenne, na meg nem elhanyagolandó pozitív üzenete is lenne a piac számára, ha a tiszta forrásból származó, nem mókolt készülékekre ismert szériahiba esetén megadnák a 24 hónapot, nem pedig ez a bizonytalan "menjünk be a szervízbe aztán meglátjuk, mit gondolnak róla". De lekopogom, nekem eddig szerencsésen alakul a történet.

Új hozzászólás Aktív témák