- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Telekom mobilszolgáltatások
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
nullpoint
őstag
Légkábel az tök szép. Teszel rá fényfüzért.
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
-
-
-
-
totron
addikt
válasz imre.tabajdi #31213 üzenetére
BIOS update? Nem is jut eszembe hirtelen más ami jobban igényelné a 100/1-et. Én még a villanyórát is szoktam ütemesen kapcsolgatni le fel akksi nélküli frissítés esetén.
-
bambano
titán
nincs is jobb arra ébredni, hogy a katasztrófavédelem telefonál meg nyomja a csengőt mint atom...
hosszában kettéhasadt egy fa a parkolóban, ki akarják végni és mindenkit felcsengetnek, aki alá parkolt...Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
Dojcs
tag
Sziasztok!
Gondoltam kitombolom magam én is egy kicsit.
Év elején egy ismerősnek elvállaltam a gitárerősítő javítását.
Menetzárlatos lett a hálózati trafó és leégett. A vas és a cséve menthető volt így azt mondtam neki, hogy újra kell tekerni, amihez nekem nincs gépfarmom így ki kell adnom alvállalkozásba. Jeleztem, hogy cirka egy-másfél hónap lesz, mire visszakapom a trafót. Oké nem baj, de akkor cseréljünk csöveket is. Mivel volt hozzá a műhelyben, így azt még aznap meg is ejtettem és ezt el is mondtam neki. Ez volt a második hiba. Az első az, hogy elvállaltam
Erre felbátorodva, nem telt el egy hét már írt, hogy mi a szitu?
Mondom ugyanúgy ott van az asztalon, ahogy eddig, hiszen a trafó még sehol.
Onnantól fogva minden héten rákérdezett. Kezdett vele az agyamra menni, de még kedves voltam.
Mikor elkészültem a javítással szóltam neki és hatalmas megdöbbenésemre napokig nem is reagált rá semmit. Mikor méltatott válaszolni mondtam neki a matekot onnan újabb pár napos csend.
Őríztem közel 3 hétig, mire eljött érte.
Akkor nekiállt alkudozni. A csöveket nem akarta kifizetni, mivel az úgyis nálam volt, nekem nem került semmibe. Persze akkor tényleg nem került semmibe csak mikor a futár hozta
Munkadíjat felejtsem is el, hiszen "barátok" vagyunk és szerinte ez olyan, amit egy barát megtesz egy barátnak. A gond csak az, hogy még haveromnak sem tartom. Röpke 20 perces szájkarate után fogta magát, hazament az erősítő nélkül.
Másnap visszajött érte és kezdte előről a műsort. Fogtam magam, kivettem a zsír új csöveket, visszaraktam a régieket és csak a trafótekerés árát kértem el majd elzavartam.
2-3 hónapja, már nem is tudom, megint rámírt, hogy ez így szar, csak kellene csöveket cserélni, most azonnal hozná is és akkor csináljuk azt, hogy én megkapom a régi csöveket az újakért cserébe. Nyilván szőrén. Ezen a ponton inkább nyomtam rá egy tiltást, a telefont meg nem veszem fel neki. Pár napig próbálkozott még közös ismerősön keresztül megkeresni, de már nem érdekel. Ez volt az utolsó, hogy én ismerősnek bármit is megcsinálok, ami bonyolultabb egy táviranyító elemcseréjénél. -
-
koby11h
őstag
Előre döntsd el, akarsz-e érte pénzt kéri, vagy tényleg barát és ezt azonnal kommunikáld is le, következetesen.
Nehéz, sokkal nehezebb, mint megjavítani valamit, de hidd el könnyebb így az élet!"C3PO egyetlen igazi hibája, hogy választékosan fejezte ki magát a sok bugris között..."
-
Dojcs
tag
válasz E.Kaufmann #31221 üzenetére
Volt több hasonló eset is régebben, ez inkább az utolsó csepp volt.
koby11h
Barát más dolog, ott ha nem túl nagy szívás és mennek el rá napjaim, mire megcsinálom akkor azért az belefér akár anyagárba is, mert tudom, hogy ez működik visszafele is. De ehhez barát kell
És itt is tisztában volt azzal, hogy nem ingyen lesz. -
"Ez volt az utolsó, hogy én ismerősnek bármit is megcsinálok, "
Pedig lehet azt, csak előre elmondani, mi mennyi.BTW amikor a trafósra vártál, akkor meg lehetett volna adni neki a trafós számát
Illetve a másik : előre közölni, hogy nincs határidő meg rinya, ha olyat akar,akkor viszi szervizbe, és csenget érte annyit.
Mutogatni való hater díszpinty
-
válasz mancer7151 #31226 üzenetére
Ha a trafós ebből él, akkor csak de.
Vagy : tulaj kezébe adni a trafó, oda kell menni, intézd. Ja, hogy intézi Dojcs? Akkor dárágbbMutogatni való hater díszpinty
-
hobizoli
nagyúr
utobbi par honapban elkezdtem nezni par junker YT-s csatornat, akik '50-'60-'70-'80-s evekbeli tipikus "pajtalelet" autokat inditanak be ujra a videoikban
altalaban vmi V8-s ritkabban sor6-s egysegek vannak bennuk
de egy dolog feltunt, hogy a sok korabeli 4 barrel V8 Musclecar mellett mindnek van vmiert egy gyerekkori mitikus vágya egy Oldsmobile Grand National-ra
vagy vesznek egyet, vagy felujitja vkinek, vagy tenyleg olyat talalnak meg, amiben 56 merfold(!!!!) van es novicsento uj allapot nagyjabol es egy alapos tisztitas utan le is foliazzak az autot az UV vedelem miatt
pedig ez az auto csak egy 3.8 V6 motoros es turbos, hozza teljesen elektronikus befecskendezos u.n distributorless gyujtasu (a 80-s evekben(!)), azaz tele elektronikaval tele vakuumcsovekkel, azaz tipikusan pont az szoges ellentete annak, amiert a brute-force V8-k szeretik: hogy full mechanikus mindene, es csak szikra legyen a megszakitonal meg benzin a karbi uszohazaban, oszt megy
nemelyik persze romma van hervadva ennyi idos korara, meg 3-4x annyit meloznak vele amire muxik, de erdekes, hogy vmiert ez az egy tipus kb mindnek be van gyogyulva
pedig ugy altalaban veve az Olds-k nem szerepelnek tul sokat ezekben, de ez az egy nagyon beegetttöbb drón kell ;P
-
KROK640
nagyúr
válasz imre.tabajdi #31213 üzenetére
Ennél biztonságosabb csak akkor lenne a Bios update, ha vihar közben csinálnád...
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
KROK640
nagyúr
Na, végre, írt valaki egy kis ON-t is
Azért az nagyon szép, hogy a régi csövekért cserébe zsír újakat kér, és semmiféle extra kompenzációt nem kíván érte nyőútani. Esetleg megmutathattad volna neki az új csövek árát. vagy valami hasonló nagy szívességet kérsz tőle ingyenInkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
KROK640
nagyúr
válasz hobizoli #31229 üzenetére
Nos akkor egy kis pontosítás : nem Olds (Oldsmobile) hanem Buick. A Grand National az bizony Buick. Az Oldsmobile az egy másik gyártó, olyan mintha azt írnád, hogy Mercedes Swift vagy Citroen Passat. A szemöldököm ökölbeszorult. Van az Oldsnak hasonló modellje (442), de azt most ne keverjük ide. (érdekesség, hogy egy 80-as évek beli 442 van MO-n, GNX-ből viszont nincs itthon amennyire tudom)
Volt szerencsém egy 1987-es GNX-ben ülni, és azt kell mondjam, hogy élmény. A műszerfala nekem durva volt, de maga az autó abszolút élményautó. A saját maga korában is ritka volt mint zsidókon a fityma, mivel Limited. Pontosan ebből kifolyólag olyan körülrajongott, mert egy rommá hypeolt autó, amiből nagyon kevés van!
Nem egy Ford Fairlane vagy ilyesmi, amiből a maga idejében rengeteg volt. De jöhetnék a Mustanggal is, ami a saját korában rendesen népautó volt. Mondjuk annak is nagy a kultusza, mai szemmel. Egy 1960-70-es évek beli amerikai ezt nem értené, mert a maga korában kb annyira volt érdekes autó mint most az 1,3-as Swift II nekünk magyaroknak.Oldsmobileból a kedvencem amúgy az 1958-as 98, az egy kész műalkotás pár éve abban is (osztrák autó volt) volt szerencsém zötyögni egy kört.
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
hobizoli
nagyúr
válasz KROK640 #31232 üzenetére
jaaa, Buick
....meg jo hogy ki is kerestem a Wiki-n
4.8sec 60mph-ra (allitolag), egyik lepukkantabbal eloszor mennek egy frutti 9.8-t, de akkor ilyen 3psi nyomast tud csak fujni
a motorter felujitasa utan megy 10psi nyomason (a gyari 12psi helyett)
motort nem szedik szet egyebkent, csak a tomittesegi hibakkal foglalkoznak meg a fekkel futomuvel
kasznit sem javitjak ki
erre a kisoreg mondja vigyorogva a probakoron, amikor 15 ev allas utan ujra vezetheti a szerelonek -aki kb leszopta magat vele oda-vissza amire ezt a 10psi nyomast kiizzadta vhogy vele....-, hogy amikor megvette ra ezt a uprated turbot, 20psi-t toltott
aszittem menet kozben kiszall a jobb1-bol a srac...[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
-
KROK640
nagyúr
válasz hobizoli #31233 üzenetére
Igen, igen, Buick. A 442 volt Oldsmobilenak ekkor.
Azért is lestem, mert 25 éve foglalkozok rég(ebb)i amerikai autókkal.
Rengeteg talin voltam, sok típusban ültem, párat vezettem is (kedvencem a 1963-as Mercury éés az 1965-ös Impala volt, mindkettő másért).
Legöregebb 1947-es Pontiac. (T-modellt vezesse akinek erre képzettsége van, sose többet).Nekem '65-ös Impalaval volt az a tapasztalatom, hogy amikor iszonyat megnyomtuk a Lágymányosi hídon, akkor felkapta az elejét, és két kerékre ágaskodott (L)
Hidd el a GNX nagy élmény. Bár szerintem sem ér annyit amennyiért vesztegetik.
Ha gondolod 1-2 ilyen channelt linkelhetsz, bár engem az frusztrál, hogy nem én találok ilyen autókat. És még ez sem feltétlenül igaz, mert egyszer Cipruson találtam egy régi Mercit egy elhagyatott házban. Nyilván papírok, tulaj és minden egyéb nélkül nem zsákoltam be, de mozgatta a fantáziámat
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
hobizoli
nagyúr
válasz KROK640 #31236 üzenetére
GNX-s videok alapjan en azt nem ertettem, hogy gyarilag miert eroltettek benne azt a hidraulikus-szervos fekrendszert
ertsd: nem a motor vakuumja csinalja a fekszervot, mint normalisan, hanem a kormanyszervo hirdoszivattyuval meg egy hidropufferrel oldjak meg
de hat gazelvetelnel, ha bezarodik a pillangoszelep, akkor a szivsorban vakuum lesz azonnal... szoval nem vagom mi a matek ebben a hidros dologban
az egyik videonal pont at is alakitjak ezt a konnyen meghibasodos, horrordraga technikat* a hagyomanyos vakuumszervosra, mert direkt ezert is van erre hozza ilyen replace kit, es az tok jol mukodik is
*kb semmi masban nem hasznaltak ezt
a vizhutoje is tok egyedi meret, semmi koze a sima Regal-hoz
meg 245loero meg upgrade-l kozel 300 es van rajta egy tok atlagos meretu fektarcsa elol, hatul meg dobfek es 1500kg melle
14"-s felnije van az ala meg olyan tul nagy egyseg nem szokott beferni...
meg ez a hatso merev hid is ugy beragadt ezeknel, es egy holt sulykent mozog az egesz
feltengely meg ugyis van abban is a tokbantöbb drón kell ;P
-
bambano
titán
ez az iparművészeti agyagedény tecső az előbb kimaxolta a hülyeséget: nem volt tartalom két reklám között. nem szakítják meg videóval a reklámokat.
hát idáig jutottunk, innen már csak úgy van lejjebb, ha a reklámot megszakítják reklámmal, miközben rátesznek egy banner hirdetést.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
bambano
titán
válasz E.Kaufmann #31240 üzenetére
konkrét reklámblokkoló nincs fent, soha nem is volt.
noscript van fent, de a tecső engedélyezve van, mert anélkül a videó sem látszik.
vagy 6-7 napja volt, hogy ismét rákérdezett a kukikra, mindet elutasítottam, azóta teljesen használhatatlanul hülye a tecső.
ma lenyomta a mulleres abuzív ribanc reklámját, utána közvetlenül lenyomta a nézőmanipulálós kicsköcsögöt, (ahogy eddig vagy 300x az elmúlt napokban), de utána nem folytatta a videót, hanem megint lenyomta a mulleres ribancot.ilyen, hogy két reklámblokkot toljon le egymás után, még nem volt.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
totron
addikt
válasz bambano #31241 üzenetére
Valamelyik magyar tinicsapat rapszövegében is ott van a 2 reklám egymás után, évekről ezelőttről. Hogy hozzád miért csak most jutott el ez, azt nem tudom. De megkérdezném a tisztelt sértettet, hogy miért szivattya magát reklámblokkoló nélküli YT-használattal?
(#31232) KROK640, Pontosan ebből kifolyólag olyan körülrajongott, mert egy rommá hypeolt autó, amiből nagyon kevés van!
Nagy flash az usánkai veterán járgány, az már biztos, főleg ha talin kívül látod és jó nagy kontraszttal van jelen, a jelen magyar valóságba leparkolva vagy épp gázpedálion gondos nyomása okán utton gurultatva. Biztos velem van a baj ésvagy az innen belülről hiányzó versenyszellem mondatja ezt velem, de teljesen zsákutcának érzem ezt a görcsös rácuppanást a ritkaságok ritkaságára. Tudod, amikor a szingularitáson átesett emberünk és az irrealitást is a köbön műveli, mikor észszerűséget, mint állomást már rég elhagytuk. Eleve az egész nem észszerű, de ettől tekintsünk el, kell a passzió, akkor is, ha nem mindenki érti kívülről - ezt a szintet már én sem. A hozzáadott érték már erősen lecsökken, ellentétben a kiadott pénz értékével. Nem azt mondom, hogy autó-autó, meg akibe több szépérzék és dög szorult mint az aktuális költséghatékony Suzuki-ízlés, az már menthetetlenül abnormális, de van, ahonnan már ordít a kompenzáció és a pótlásszag. Legszebb mikor a gyerek elől is elveszi a falatot.
Ámde ha minden együtt van és egyszer élünk, akkor hamisítatlan rapmuzsikát dengetve nyugodtan végigugráltathatjuk moddolt Impalánkat a főuccán. -
bambano
titán
válasz E.Kaufmann #31242 üzenetére
oké, de a videóba beágyazott videó reklám ellen nem hiszem, hogy az ublock bármit is érne.
azért az új webes mocsokért meg jól fenékbe kellene őket rúgni.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
szebe
addikt
válasz bambano #31239 üzenetére
Ennél már csak az a jobb, amikor fent a reklámblokkoló, a kedves videós meg a mondat közepére bevágja a nordvpn meg shadowraidlegends szintű selloutot.
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
szebe
addikt
válasz totron #31247 üzenetére
Van egy videós gasztro vonalon, aki érdekes témákat "dolgoz fel". De olyan szinten modoros, hogy a hideg futkos a hátamon tőle. Mellé bejön az általad említett, "kövess fb-n és instagramon, mert van amit csak oda rakok ki" dolog.
Hát egye ki akkor. Egyrészt nincs időm ezeken csekkolgatni, másrészt az algoritmus is vagy feldobja, vagy nem."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
totron
addikt
A Z-jelenséggel kapcsolatban kedvencem mikor a birka polgárok majmolták. majmolják Z nagymamáját, illetve annak ízlését (volt ilyen, ezzel körített feladat). Na ott hagytam abba a Konyhafőnök nézését "van nekem saját nagyim!" felkiáltással. Nincs már amúgy, de emlék- és receptörökség de. Szóval hihetetlen, bah.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest