Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz remington2 #10 üzenetére

    Arcade autós témában - meg úgy minden játékosban - meghatározó, hogy milyen motor van a játék alatt. Nos, az NFS széria alatt egy rettenetesen rossz van már évek óta. Az egyetlen jól megoldott rész a Porsche volt, azért mert azt a későbbi Test Drive Unlimitedet csináló társaság készítette. Utána jött megint a szemét sz@r.

    Elég lenne nekik egyszer leülniük és egyszer megcsinálni tisztességesen az alapokat, és akkor sikerre lennének ítélve. Ott a példa a Codemastersnél. A DiRT alatt még nem volt hejdehajde a motor, de látszott, hogy előre gondolkodnak vele. A GRiD-hez már annyira feltápolták, hogy ihaj, és nemsokára itt az F1-es játékuk :)

    Noigen, nehezebb móka jó autós gamet csinálni, mert ott nincs annyi jól használható előre csomagolt motor mint mondjuk FSP/RPG/akció vonalon. Persze, fel lehetne karolni mondjuk a Live for Speedes bandát, bár sejtem, hogy ők az EA-t elküldenék a fenébe, mert látták már hogy rengeteg tehetséget agymostak a buta, ötlettelen stratégiájukkal. Nézzétek majd meg, hogy pár év alatt milyen szemetet fognak majd gyártani a Spore vagy a Wii-s Boom Blox készítői...

    [ Szerkesztve ]

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Új hozzászólás Aktív témák