- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
Új hozzászólás Aktív témák
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz collecting #33 üzenetére
Csakhogy a te Peugeot-ban - nem kicsit - más a kormány. Persze a formája rendhagyó (ezt legfőképp a műszerfal tetejére tolt óracsoport okozza) és a mérete sem szokványos, de legalább "kör". Ezt parkoláskor, veszély esetben, bárhol meg tudod fogni, és tudod tekerni.
Ezzel szemben ez az új Tesla kormány nem kerek, ill. felül hiányzik belőle egy darab. Arra is felhívnám a figyelmet, hogy kb. 4- és 8 óránál viszont kiszélesedik. Nem követi a képzeletbeli körívet. Utóbbi akár még zavaró is lehet, ha éppen a kormány eltekerve marad, és az ember úgy próbál ki- v. beszállni. Persze lehet meg van oldva, hogy a kormány ilyenkor felemelkedik, vagy középre forog (drive by wire) magától, de akkor is ... ez így valahogy, na ... szóval a jó, nem ilyen.#35 domerator
" ... ha van szervó, akkor miért nem csökken a kormánykerék mérete?"
Talán mert a kettő között nincs összefüggés? A kis kormánykerekek - legfőképp a sportkocsikban - azért jöttek be anno, hogy minél kisebb mozdulattal lehessen irányt váltani (még akkor is, ha egyébként nincs szervó).
A kezdeti szervókkal pedig az volt a baj, hogy nagy tempónál is pont ugyanolyan könnyű volt őket tekerni, mint a városban araszolva. Erre jött a sebességfüggő szervó, ami nagy tempónál "felkeményedett". Ma pedig már az áttételezést is tudják változtatni. Vagyis, nagy tempónál adott kormánymozdulat kisebb, míg kis tempónál ugyanaz a mozdulat nagyobb kerékelfordulást eredményez. Talán valami ilyesmi lesz az új Tesla-ba, és akkor talán (!) nem lesz vele egy nettó szo*ás parkolni, megfordulni (Y) vagy éppen veszély esetén manőverezni (jávorszarvas teszt).#41 Kopi31415
Köszi az infót! Tudom, hogy jóra is meg lehet csinálni (ilyen van az újabb Audi-kba is). Egy plasztiklapot nyomsz, mégis olyan érzés, mintha egy rendes kapcsolót kapcsolnál.#43 makkmarce
A Mercedes belsőkről nagyon régóta nekem is a "bazári" szó az első, ami beugrik. Ők már egy jó ideje - elsősorban - Kínának gyártanak autót. Erre az útra lépett rá szerintem a BMW is az új "vesékkel", amik végső formájukban valahogy biztos így fognak kinézni.