- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
Hirdetés
-
Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
ph 2027-re érkezhet meg a vállalat 1,6 nm-es eljárása, de a sztárok inkább az olcsóbb node-ok lesznek.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fritz Teufel
addikt
válasz <Adamsky> #46 üzenetére
Az elején éppen erre gondoltam, amit leírtál. Szerencsére a jogszabályok Európában nagyon komolyan beszabályozzák az autógyártó fantáziáját, ezért olyan brutális a különbség a koncepció autó és az utcára engedett verzió között. Ez a kormánykonstrukció ki van zárva, hogy anélkül átmenjen, hogy jogszabályt kellene módosítani. Ráadásul meglátásom szerint továbbra is balesetveszélyes, hiszen egy utcai autó áttételezése egészen más mint egy versenyautóé és persze meg lehet oldani ahogyan írtad, de pont a kormány az a része az autónak, aminek meg kell maradni a lehet legegyszerűbbnek az atombiztonságosság érdekében. Nagyon kis lépésekkel engedik azt a részt 'elektromosítani. Tudnék mesélni a VW kormányoszlopának gyártási pontosságának követelményeiről.
Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Apple iPhone 13, Apple Watch Ultra, PocketBook Touch HD 2
-
#06658560
törölt tag
-
#06658560
törölt tag
válasz <Adamsky> #59 üzenetére
A 6.2.5.2. kizárja a tisztán elektromos átvitelt bármely ponton. Ugyanis azon rendszer meghibásodása esetén nincs ami átvigye a kormányerőt a kerékre.
"Nem kételkedve a szakmai tudásodban, de akkor a Q50 és Q60 az EU-ban más kormányszerkezettel van forgalmazva?"
Leginkább sehogy, ahogy semmilyen Infiniti sincs. Nincs jelen a márka.[ Szerkesztve ]
-
makkmarce
őstag
válasz <Adamsky> #51 üzenetére
szerinted hány "sunday driver"-nek van pénze az 30-50 millás teslára?
szerinted ha eddig is megengedhetett maganák egy 50 millás autót, és nyomni akarta, akkor nincs neki a garázsban már egy ferrari vagy egy R8? és azzal nem tud ugyanúgy fejreállni?okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
-
#06658560
törölt tag
válasz <Adamsky> #78 üzenetére
Az SKF megoldásán a kormányon volt két markolat, amit tekerve adtál gázt, szorítva fékeztél.
Ha egy kar, aminek van egy nulla állása, előre gáz, visszafelé húzva fék, és eleve egy rugó húzza vissza, akkor egy egység kiváltott két funkciót. Ha a kormányzás úgy van megcsinálva, hogy kellően könnyű legyen egy kézzel, maximum fél fél fordulatot elfordítva, akkor az is megoldva.
És igen, mozgáskorlátozottaknak is létezik már, mostani rendszerekbe beépítve, íg nem optimálisan.