Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dse

    tag

    válasz Bog #87 üzenetére

    nem ez lehet a baj?
    "A nyomatékszenzoros vezérlés a jelenleg elterjedt PAS egyszerű forgásérzékelővel szemben képes a hajtás erejéhez mérten szabályozni a rásegítés mértékét, ami különösen a meredek emelkedők leküzdésénél jelent kiemelkedő előnyt, ahogy az alábbi két ábra szemlélteti ezt.
    Mint látható, a hagyományos PAS szenzor csak a pedálforgását érzékeli, így az emelkedőn a lassuló pedálfordulat esetén az igényelt motorsegítség helyett még az addigi rásegítés mértékét is csökkenti.
    Míg a nyomatékszenzoros vezérlés éppen a legszükségesebb esetben az emelkedőn kapcsolja a legnagyobb rásegítésre a rendszert, és a sík úton csökkenti, lejtőn kikapcsolja a rásegítést ezzel jelentősen növelve az akkumulátor hatótávolságát."
    [link]

    remélünk mindig, elfeledve, hogy születésünk idején senki sem állította, hogy igazságos világba érkezünk

Új hozzászólás Aktív témák