Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Menthirist #12 üzenetére

    Mert nincs összehasonlítási alapjuk a hangra. A Sony csomagja ebből a szempontból sokkal jobb. De a Rift esetében még csak az első kísérletek zajlottak le, míg a Sony hangra vonatkozó kutatása jóval régebbi. Ez csak szoftver, idővel fejlődni fog.

    Pontosan azért nem tudnak ezekre válaszolni az Oculusnál, mert ami hatékonyan működne, a több hardver, az OS, és az egyéb szoftveres limitációk miatt nem ideális. A Sony-nak ezeken nem kell gondolkodnia. Ha valaminek gátja az OS-ben valami, akkor átírják az OS-t, hogy ne legyen gát. Sokkal jobb helyzetben vannak, mint az Oculus.
    Maga az SDK rendering is egy limitáció. Nem lesz meg a kapacitás az Oculusnál mindenkinek külön egyéni leképzőt írni, de muszáj ezt erőltetni, mert másképp problémák vannak.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák