- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Milyen okostelefont vegyek?
- Netfone
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Digitális detox a Nokiától
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mjani1172
addikt
Ez az önvezető dolog érdekes lesz. Már sok fórumon, sok vita folyt erről, de még a hivatalos állásfoglalást nem láttam.
Ha bekövetkezik a baleset (nem itt, és nem most, hiszen még úgy tudom nem használható,(akkor miért is van ?)) hanem amikor ezeket már valóban engedélyezik és mégis lesz baleset, ki lesz a hibás?
Nekem az autómban nincs önvezető, de sávtartó és távolságtartó van, és egyik sem 100% as.
Pl: ki viseli a felelősséget, ha minden ok nélkül ! ráfékez a távolságtartó, (igen ez előfordul) és hátulról belém jönnek?[ Szerkesztve ]
-
Degeczi
nagyúr
Eleve onnan indul a téma, hogyan ülhetett át az anyósülésbe, anélkül, h ettől leállt volna az önvezetés (és így maga az autó is)?
Ha úgy, h átverte az ülés és a kormány érzékelőjét is, akkor nincs miről beszélni, öngyilkosság.
Ha csak nemrég mászott át és már jött is a kanyar, persze akkor is, de ott fölmerülhet, miért nem azonnal áll le az autó, ha a vezető elhagyja az ülést (kormányfogásnál még OK, h van türelmi idő) -
Noukoum
veterán
Csak a szokásos. Teslára megy a kattintás, nagyon megosztó cég. Médiának ez a célja, a sok buta ember meg el is hiszi. Látod itt is mi van. Sajnos én már meg sem lepődök ezeken és ebben az a legrosszabb hogy a valós problémákkal nem foglalkozunk.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Robitrix
senior tag
Na igen a Tesla erősen támaszkodik az útkövetésben a felfestett útburkolati jelekre. Terelővonal és egyebek. Ha nincsen felfestve használhatatlanná válik. Láttam egy magyar fickó videóját a Tesla-ról. Lement Pestről a Balatonra a pályán a kocsival úgy 80-90 kilométer alatt 3-4-szer kellett belenyúlni a vezetésbe. Nagyjából remekül ment a szépen kiépitett és jelzésekkel jól ellátott pályán. Aztán a Balatonhoz érve elhagyták a pályát és az északi oldalon menő országúton mentek, ahol már sokkal több volt a gond és a belenyúlás, majd rátérve egy kicsi sokad rangú útra, ami már a falukon ment keresztül teljes lett a káosz és a kocsi 2 percente megpróbálta megölni a gazdáját vagy bárki mást aki a közelébe került. mivel jórészt hiányoztak az útburkolati jelek és a normális táblák a kocsi nagyjából nem tudta hol az út. Vagy megpróbált a szembe jövő kocsiknak menni vagy az útszélén parkoló kocsikat akarta elcsapni. Nem ismerte fel a körforgalmat és lazán keresztül akart rajta gázolni és ilyenek. megfelelő jelzések nélkül használhatatlan lett gyakorlatilag. A teslában nem olyan képelemző rendszer van ami a a teljes környezet elemzi és megpróbál valamiféle leképezést végezni lidar vagy más eszköz révén a környezetről. Amikkel kísérleteznek a fejlettebb önvezető kocsikkal. Elvben 5 értékű skálába szokás sorolni az önvezető autók képességeit. Ahol az 5-ös érték az a stint, amikor beül az ember a kocsiba aztán az magától odamegy és közben a vezető aludhat, játszhat, videót vagy TV-t néz..... nem igényel az autó semmi féle felügyeletet. Ne a mai legfejlettebb önvezető kocsik valahol a 3-as és 4-es szint közt vannak már.
A Tesla meg már elhagyta az 1-es szintet, de még nem érte el a 2-est..... Aki teljesen magára hagy egy Teslát, az potenciális Darwin díjas.... Apróbb gond, hogy nem csak magát öli meg, hanem bárki mást, aki elé kerül.... -
btprg
senior tag
"Amúgy csak ezen a napon további kb. 3400-an haltak meg autóbalesetben, és egyik sem Tesla volt, csakszólok..."
Teljesen nyilvánvaló, hogy azért fújják fel ezt, mert egy Tesláról van szó, idióták normál autóval is könnyen meg tudnak murdelni
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- E-roller topik
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Synology NAS
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- OLED TV topic
- További aktív témák...