Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rusi

    senior tag

    válasz crhis86 #16 üzenetére

    Csak hogy tudd, ezek itthon mind megvannak, van fekete lista (önálló és közös is), a szolgáltatást nyilván letiltják, ha nem fizet (vagy azt csinálja, hogy első hónapban egyből mondjuk 50 ezerre pörgeti a forgalmát, ami magas forgalmi előleget vonna maga után, de nyilván nem fizeti be). A legtöbb esetben a készülékkel vásárolt előfizetéses kártya SOHA nem is kerül bele a telefonba, megy a kukába, a telót meg passzolják el.
    És igen, való igaz, hogy sokszor az itthoni árak felháborítónak tűnnek a kintiekhez képest, de ha látnád, hogy naponta hányan próbálkoznak "okosan" venni telefont (és nem a Monte Slider kellene nekik), akkor sajnos rájönnél, hogy a szolgáltató nem sokat tud tenni és sajnos ennek a normális, tisztességes szándékú új és meglévő előfizetők isszák meg a levét.
    Ja, és ugyan kitől hajtod te be a kötbért, meg a többi költséget, mikor az, akinek a nevére veszik, kb. nulla vagyonnal rendelkezik, nincs semmi a nevén (hiszen legtöbbször hamis papírokkal próbálkoznak). És igen, aki fekete listán van, az nem tud venni telefont. Nem 3 évig, hanem amíg le nem kerül a listáról. Ahhoz pedig rendeznie kell a tartozását, tehát kb. örökre ott is marad (de addigra sajnos általában 1 előfizetést/telefont bebukott a szolgáltató és ilyenkor a kár alsó hangon 100-150 ezer forint).
    Sokat tudnék még ezekről mesélni, de egyrészt ez itt nem a megfelelő hely, másrészt ezek többségében nem is publikus információk, szóval addig örüljetek, amíg nem az első vonalból látjátok, hogy mi folyik itthon (és nem nektek kell "megvédeni" a szolgáltatót és magatokat az ilyen esetektől)...

    Mobilaréna (2010-2017)

  • Rusi

    senior tag

    válasz crhis86 #90 üzenetére

    Nem állítottam, hogy itthon minden tökéletes lenne, mind árazás, mind más szempontból. Azonban hidd el nekem, itthon olyan szinten megy az "okoskodás", hogy már napi rutin ezeknek a kezelése és szinte meglepődöm, ha egy ilyen se jön aznap a boltba (és akkor itt egy boltról beszélek, és egy szolgáltatónak van országosan kb. 3-400 boltja).
    A hűséges ügyfeles dolgokkal például egyetértek, szerintem is jobban meg kellene becsülni ezeket és nyilván szívesebben hosszabbítanak, ha azt látják, hogy kapnak kedvezményt.

    Persze itt is előjön kicsit a magyaros mentalitás, amikor valaki 35 perces csomagban van (havidíj kb. 1400 forint) és mondjuk 3 éve előfizető és Galaxy Ace (vagy kellene neki 0 forintért. Nyilván nekik is lehetne adni valamennyi kedvezményt, de azért ne várjuk azt, hogy egy minimál csomaggal 2 év után a fél árlistát megkapjuk ingyen, de legalábbis maximum 5 ezer forintért.

    Én például azt, aki már másodjára szeretne hosszabbítani (tehát már 4 éve előfizető és újabb 2 évre lekötné magát), eleve "hűséges ügyfél"-ként kezelném és akkor mondjuk lennének további kedvezmények (nyilván ez is differenciáltan, lásd a fenti esetet).

    NixonHUN:

    Nálam csak vetetni akartak hajléktalannal előfizut (nyilván nem adtam, de amúgy is fekete listás volt), ezek szerint nálad ezen már túlvoltak.

    [ Szerkesztve ]

    Mobilaréna (2010-2017)

Új hozzászólás Aktív témák