Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • t72killer

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Noukoum #12 üzenetére

    A bizonyítékot annak kéne hoznia, aki bevezeti az új technológiát és ezeket politikai trendektől függetle szakiknak ellenőrízni.

    Más dolgom is van ma, mint ezeken évődni, csak itthagyok pár kérdést:
    1. mennyit termel a tipikus nyugat-EU napelem (korábban Ny-Németo.-ban, most UK-ben élek, van bőven)
    2. mennyi az élettartama, a végén be lehet-e szimplán olvasztani, mint az említett gázrezsót?
    3. mennyi a súlya és térfogata, amit a kínai gyárelepről Johnny McDonald telkéig ki kell cipelni, majd élettartama végén elszállítani, feldolgozni?
    4. mennyi a tartószerkezet legyártásának és leszállításának költsége
    5. mennyi fosszilis kapacitást kell tartani a rendszerben éjszakára és télre üresben, amikor fél UK árammal FŰT, természetesen olyankor amikor HIDEG van = kevés a napfény

    "a leghülyébbek a leghangosabbak" - az ADAC szakijai nyilván mind hülyék. Nagyon "érdekes", a 2018as tanulmányuk, ami a villanyautózást igencsak messze találta a "zéróemissziótól", teljes verziója egy ideje elérhetetlen, de vannak még róla átvett cikkek:
    " Das E-Auto, das bei der Batterie-Herstellung und beim Recycling sehr hohe CO2-Emissionen verursacht, rechnet sich gegenüber dem Benziner nach 116.000 Kilometern, im Vergleich zum Diesel erst nach 580.000 – also weit über der angesetzten Gesamtlaufleistung von 150.000 Kilometern."

    [ Szerkesztve ]

    Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.

Új hozzászólás Aktív témák