Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    válasz #54625216 #5 üzenetére

    ,,Ami a hatékonyságot illeti: a BMW 2.5 millió kocsit adott el 2021-ben, a Tesla 936000-et, viszont a BMW-nek ehhez 31 gyárra volt szüksége, a Tesla-nak meg 5-re, ez 6.2-ször több üzem a 2.67-szeres mennyiséghez képest."

    Abban a 31 üzemben csak elektromos autót gyártanak?Kétlem.
    Többi gyártó egy platformra több modellt is épít, és meg tudják oldani az új modellek sorozatgyártását is határidőre/pár hónap csúszással. Látjuk mekkora érdeklődés és TÉNYLEGES ELŐENDELÉS van Cybertruckra, mégsem képesek évek óta megoldani a sorozatgyártását, pedig evvel kapcsolatban is mondott forradalmi dolgokat Musk(csak préselni/hajtogatni kell a karosszéria vázat, valami hasonló,lányeg hogy egyszerű lesz gyártani).Vagy ott a Porsche Rycan verő Roadster, évek óta dumál róla, aztán idén se lesz belőle semmi. Level 5 FSD-vel kapcsolatban pedig vérlázitónak találom hogy ennyi kamu ígérgetés után van bőr a pofáján megint belehazudni mindenki képébe.2014 óta ott van a konfigurátorba az FSD hardver alatt hogy FSD Coming Soon...
    Mercedes-nek már van megkötésekkel engedélyezett Level 3-as önvezetése,Teslának nincs(Jó azok megkötések gyakorlatilag hazavágják az egészet, nevezzük jól Működő Level 2-nek, eddig ilyenje csak a Teslának volt, zárkózik fel a konkurencia Jó napot kivánok).
    Igen tudjuk, ők akkora királyok, hogy átugorják a 3-4 ét és egyből 5 lesz.Anyátok.

    Tudomásom szerint márkától függetlenül, ami elektromos autót legyártanak azt el is adják, hiszen hiány van, nem Tesla privilégium hogy nem győznek eleget gyártani...

    Az se semmi ami a Tesla Fumok lenyomnak az itteni vagy más fórumokon.
    Érdekes ha ezt a politika csinálja, kurvára felvagytok háborodva(Legyen az Rogánék uszító bullshit generátora vagy LMBTQ/PC árgus szemekkel figyeljük miért sértődhetünk meg hülyesége).
    Ha Elon csinálja ugyanezt azzal nincs probléma... Ne mondja nekem senki hogy ez a fanatikus tábor építés nem tudatos a kommunikációs tanácsadói részéről...
    Sokáig elnéztem neki ezeket a dolgokat mert voltak mellette olyan eredmények amiket más nem tudott utána csinálni, viszont mostanság nehéz nem észrevenni hogy a csávó olyan tollakkal ékeskedik amikhez kurvára semmi köze nincs. És ezek után képes megint belepisálni mindenki szájába ahelyett hogy kicsit visszább venne.

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz #54625216 #5 üzenetére

    "BMW-nek ehhez 31 gyárra volt szüksége, a Tesla-nak meg 5-re, ez 6.2-ször több üzem a 2.67-szeres mennyiséghez képest."

    Ez milyen összehasonlítás? :Y

    Nem mindegy, hogy mennyi feladatot szerveznek ki külső gyártásba és mennyi alkatrész készül saját gyártásban.

    A Müncheni üzemeket annak idején a városon kívülre építették. Azóta már bőven a városon belülre kerültek az épületek, túl nőtt rajtuk München. Nem tudnak terjeszkedni. Fejleszteni simsity módszerrel tudnak csak. A fejlesztéshez szükséges már meglévő területet ledózerolják és az új épületet a bevezetett gyártástechnológiához optimalizálva építik fel. Ha növelni akarják a termelés volumenét új üzemet kell építeni, új területen.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

  • Metalfan

    senior tag

    válasz #54625216 #5 üzenetére

    Ami a hatékonyságot illeti: a BMW 2.5 millió kocsit adott el 2021-ben, a Tesla 936000-et, viszont a BMW-nek ehhez 31 gyárra volt szüksége, a Tesla-nak meg 5-re, ez 6.2-ször több üzem a 2.67-szeres mennyiséghez képest.

    Ez az egész matek ott bukik el, hogy nem veszed figyelembe, hogy mekkora modellpalettája van a Teslának, és mekkora a BMW-nek, ugyanis általában egy gyárban egyszerre csak egyetlen modellt gyártanak. Nincs az, hogy a gyártósoron egy 7-es BMW után jön egy X5, utána egy 1-es, stb. Sanszos, hogy a gyár/modell arány hasonlóan alakul mindkét gyártó esetén.

Új hozzászólás Aktív témák