- Mobil flották
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Yettel topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szakiii
addikt
válasz #16820480 #77 üzenetére
Bár lehetne 130al szépen itthon is menni külső sávban, de gyakorlatilag sima tempomat ami nem távolságtartó nem lehet itthon tempomatozni a megengedettel, mert csak 2 sáv van külső tele kamionnal, belsőben meg mennek a 180-200as tempóval (ami engem egyáltalán nem zavarna ha lenne 3 sáv és középsőben lehetne szépen 130al menni).
Ezért elég gyakran kell gázt adni elvenni, fel le gyorsulni és azért ez viszi az akut rendesen pályán.
Rendszeresen látom a jobbnál jobb elektromos autókat 100 körül szép lassan közlekedni külsőben amivel nem is lenne baj, de a kényszer nagy úr viszont baj (egyszerűen így van értelme használni), értem én hogy lámpánál szárnyal de gyakorlatilag bármi más jobb pályára mint egy elektormos autó jelenleg.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen