Hirdetés
-
Új fülesek kísérik a Realme GT Neo 6-ot
ma A készülék már előjegyezhető, bár hivatalos premier még nem volt, a Buds Air 6 és Buds Air 6 Pro viszont már bemutatkozott.
-
5 év alatt 100 milliárd dollárt költött fejlesztésre az Apple, az AI a következő
it Tim Cook újfent megerősítette, hogy nagy AI-tervekkel rendelkezik az Apple. És várhatóan alacsonyabb költségekkel valósítja meg azokat, mint a riválisai.
-
Jelentős előnyt kínál az egységes memória az OpenFOAM keretrendszerrel
ph Négyszer gyorsabb is lehet a feldolgozás, ha elkerülhetők az adatmásolások.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#53246592
törölt tag
válasz gyurica úr #70 üzenetére
Az alapvető aggályokra az alapvető válasz: van még jó pár év ezek megválaszolására. A jópár év a legtöbb kérdésre választ fog adni, mert eddig se jártunk az élen, és ezután se fogunk az élen járni a bevezetésben, így lesz kitől tanulnunk, lesz honnan ellesni hogyan kell és hogyan nem szabad a problémák megoldásával próbálkozni.
Kicsit részletesebben:
1. Élettartamra vetített költséget kell nézni, abban kisebb a különbség. Persze senki nem lát a jövőbe a költségeket illetően, de ez a hagyományos autókra is igaz.
2. Jogos. Remélhetőleg igazad (igazunk) lesz, és bőven fejlődik még a tech. Akik megveszik most azok meg így jártak + köszönjük hogy hozzájárultak a további fejlesztési költségekhez.
3. Nyugi, erre az állam kitalál majd valamit. És már lesz kitől tanulni (lásd 1.)
4. Rövidtávon az a menő hogy 50 meg 100kW töltés legyen. Középtávon - szerintem - a praktikum okán bejön majd a tömegesen elhelyezett, "kis" teljesítményű töltők kora: Leparkolsz, bedugod, és amíg alszol, dolgozol vagy mittudomain, addig lassacskán bele tölt annyit amennyi kell a következő 1-2 napra. Ha meg te hipp-hopp Londonba akarsz autózni akkor fizesd ki a prémium villámtöltő prémium árát x kilométerenként.
5. Lásd 4. Ha kellően drága lesz a villám töltés, akkor nem lesz (nagy) sor. Nem lenne ördögtől való a cserélhető akkumulátor sem: legyen a tipikus autós tipikus használatához 1-2 napra elegendő (100..200km fűtéssel vagy AC-vel) beépített akku, ha meg messzebbre akar menni, akkor béreljen pótakkut (ok, pont ilyen még talán nem létezik és lehet nem is fog...)
6. Vezeted magad? Vagy használod azt ami rendelkezésre áll? Kicsit visszaülsz egy régebbi autóba és rájössz hogy az az "elavult" technika is tök jó (lenne)?
7. Gondolom nincs. Minek lenne jelenleg annyi szükségtelen kapacitás, amire csak x év múlva lesz szükség? Nem fog lecserélődni hipp-hopp a járműpark, fokozatosan növekszik a hálózat terhelése. Az már más kérdés hogy előre gondolkodva vagy tűzoltó módszerrel fejlesztenek-e. De már lesznek példák más országokból, nem kell feltalálni újra a kereket.
8. Legrosszabb esetben kőolajat égető erőművekből. Azt a kőolajat, amit ezek az autók nem égetnek el. De azért közben gombamódra szaporodnak a napelemek, talán lesz Paks2 is... Megintcsak, a plusz terhelés nem egyszerre szakad rá a hálózatra, meg nem nálunk lesz ez először megoldandó probléma..
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest