Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dabadab

    titán

    válasz nemlehet #94 üzenetére

    "Ergo, ha 150k után elkezded kicserélgetni a kopórészeket akkor még egyszer ugyan ennyit simán el fog menni a kocsi."

    Jóval többet is. A Mondeók, Passatok meg társaiknak félmillió km-t különösebb gondok nélkül végignyomnak.

    Egyébként meg "nyugaton" sem szokás kidobni a páréves autókat, itt lehet megtekinteni az EU országok autóflottáinak koreloszlását (a kördiagramnál lehet országot választani):

    [link]

    Egyébként ahhoz képest, hogy állítólag egyre rosszabb meg eldobhatóbb autókat gyártanak, a német autók átlagéletkora az 1985-ös 6 évről szépen lassan 8,3-ra kúszott 2010-re.

    DRM is theft

  • janitor01

    tag

    válasz nemlehet #94 üzenetére

    Jó magam 7 éve dolgozom az autóiparban tehát némi rálátásom van. Az autókat nem tervezik kilóméterre. A motorokat tervezik kilóméterre. A kettő között hatalmas különbség van.

    Jelen pillanatban az autónak a motor a vásárló szempontból leglényegtelenebb része. Ha megnézed az emberek legkevésbé sem gerjednek már a lóerőre. Egyszerűen azért mert mindegyik elég jó, hogy közlekedj vele!

    A vásárlók legnagyobb százalékát egyáltalán nem érdeklik a motorok már és nyugaton a váltók sem mert az leginkább automata. Ha nagyon rossz azt észre veszi de mást nem nagyon.

    Sőt egyes felmérések szerint a magán autó vásárlók 50% -a sosem megy a kocsival amit kiválaszt a szalonban!

    Ami ma érdekli az embereket:

    Külső: (vajon miért megy a vitára jobban mint az scrossx?)
    Beltér: vajon miért sikeresek relatív a francia kocsik?
    Kütyük: vajon miért adnak az emberek 2x annyit egy AUDI ért mint egy SKODÁ-ért

    és DIVAT:

    Na itt jönnek a hybrid meg elektromos kocsik és itt jön megint egy csodálatos dolog. Vezettél már villanyautót? (NEM targonca NEM ér!:) ). Hihetetlen élmény. Nekem egy Teslához volt szerencsém....

    Talán ezért is kellenek az önvezető autók mert szerintem 200 km-en meghalnék:)

Új hozzászólás Aktív témák