- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
Hirdetés
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
Nem mondom, hogy a VR streaming per pillanat vagy akár csak pár éven belül is lehetséges lenne, de van olyan rendszer, ahol a reprojection-t a HMD végzi, így még akkor is folyamatos a képfrissítés, ha maga a game engine befagy. Ilyenkor a lag nem okoz rosszullétet, mert a fejmozgás követése folyamatos marad, a laggot csak onnan veszed észre, hogy a játék karakterek, animált shaderek, stb. nem frissülnek szinkronban.
Valahogy az ideális munkamegosztást kell megtalálni a kliens és a szerver között, hogy a lehető legtöbb számításigényes feladatot a szerver végezze, míg a VR szempontjából kritikus frissítéseket a HMD.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen