Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Karma

    félisten

    válasz manchester85 #23 üzenetére

    Az iPod Touch-on minden főverzió-frissítésért (1.x->2.x->3.x) fizetni kell, jól mondja. Olvasd el még egyszer amit írt.

    Az meg egy más kérdés, hogy a litániában nincs semmi Apple-specifikus. A hőnszeretett HTC is szándékosan szórja ki az MSM7201-es processzorokat a mostani készülékeiben, pedig durván elavult, és nem is elég a rendszerek normális futtatására...

    [ Szerkesztve ]

    “All nothings are not equal.”

  • geri|

    aktív tag

    válasz manchester85 #23 üzenetére

    "Ahhoz képest, hogy iPhone-od van, a szoftverfrissítésért nálad fizetni kell. Eléggé képben lehetsz."

    Köszönöm, de úgy gondolom pont annyira vagyok képben, amennyire kell. Az Apple vállalatról beszéltem, nem pedig egy konkrét termékről. Írtam arról is, hogy például a Macbook Air esetén külön kell vásárolni számos külső dolgot, vagy például alapvetőnek számító szoftvereket. Ez az Apple vállalati stratégiája.

    "Most az, hogy milyen lehetne, meg mi folyik a háttérben, az egy teljesen értelmetlen és fölösleges spekuláció, mert nem az adott gyártóról, hanem globálisan a marketingről szól."

    Ezzel sajnos nem tudok egyet érteni. És szerintem itt fejezzük be a dolgot, mert butaságokat beszélsz. Ugyanis azoknak a folyamatoknak az elemzésére, 'hogy mi folyik a háttérben' jó pár tudomány épül. Spekuláció pedig az összeesküvés elméletekben van, nem pedig egy jól megszervezett transznacionális vállalatnál. Az, hogy egy vállalat elemzése neked felesleges és értelmetlen, azért jó pár embernek-és intézmények (tanároknak, egyetemeknek, tudósoknak, menedzsereknek) had ne legyen már az...
    A globális marketingről csupán annyit hogy az a vállalat egy töredék része, persze nagyon fontos. A termékpaletta frissítésének ütemezése nem a globális marketing témakörébe tartozik, és sose tartozott oda.
    A legtöbb ember csak elintézi azzal a közhellyel, hogy 'amarketinggépezet'. Pedig esetünkben ez nem fedi a valóságot. A tudatos fogyasztó (akik a hozzám hasonló-általad nagyon találóan[....?....] 'nincsképben' nevezett- arcokból kerülnek ki) nem a marketing eszközök hatására cselekszik, hanem a 'számomra legmegfelelőbb'-elvet követi. Tehát a dolgoknak semmi köze ahhoz a szóhoz amivel mindenki csak dobálózik: marketing.
    A kommentemben arra próbáltam rávilágítani, hogy a frissítés-kibocsátások ütemezése, valamint a termékek fejlesztése, majd azok piacra dobásának tervei nem marketingdöntések, hanem stratégiaiak.
    Ha figyelmes vagy, a honlapon számos olyan cikket olvashatsz, amikben a különböző know-how-k levédetéséről írnak a mobilarénások. Szerinted mi ez, ha nem vállalati stratégia?
    Egy világcég aminek a termékei világszínvonalúak, és évekkel az aktuális technológia előtt járnak, nagy kegyesen kidobják a copy/paste-t?
    Ezek szerintem jól tervezett termelésmenedzseri döntések. [nem pedig globális marketing]

    [ Szerkesztve ]

    LiveStrong

Új hozzászólás Aktív témák