- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Honor 200 Pro - mobilportré
ma AI portrémóddal támad a Honor, csúcskategóriába kúszott árazással.
-
Friss játéktrióhoz készült az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.99-es eszközillesztő hibajavításokban is bővelkedik.
-
AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
it Kitalált a mobilokra egy AI-alapú lopásgátló funkciót a Google – Brazíliában kezdi el tesztelni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5223 üzenetére
csak simán kívülről a fényes teleszkóp szárra ráfújt ?. ez érdekes ettől nem szabadna megjavulni neki vagyis nem is szabadna ekkora szorítást produkálnia csak azért mert nincs kenve. bent a boltba nézegettem kerékpárokon a teleszkópokat és volt rajtuk valami zsír .
-
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5223 üzenetére
na kipróbáltam a kerékpárt . Pro és kontra. A kínai minőség az itt ott látszik pl nyolcas van a féktárcsában ezért bele ér egy picit alapból a fékpofába . Ezért a fékpofákat szét kellett állítani de így meg gyengébb fékhatás. ez még azért szokható mint ahogyan a nyomatékszenzor hiánya is mely miatt a rásegítés egyenletlenebb. A nyereg az kényelmetlen azt le kell cserélni . Ezt nem írom negatívumnak mert az összes kerékpárommal így jártam. Majd kapni fog egy széles puha nyerget. A számítógépe nagyon nem volt beállítva helyesen, konkrétan rásegítést nem is éreztem . Ezt a netről letöltött használati utasítással korrigáltam. Végig mentem a beállításokon kivettem belőle a sebesség limitet is mert nálam ez 20km/h volt csak . A kerékpár sík terepen átlagos széllel 80 kg al elérte a 40 km/h-t. A legnagyobb szívfájdalmam amire nem is számítottam hogy a nyereg nem dönthető előre és így az aksit csak akkor lehet kivenni ha csövestől együtt eltávolítom . Ezt is orvosolni kellene de még nem találtam meg a neten amit keresek erre pedig létezik mert videón láttam más fatbikeoknál. Egy jól beállított magasságú nyerget ne kelljen már kivenni nyeregcsőstöl.. Erő nagyon nagy van benne nem találtam olyan emelkedőt amin még a legkisebb rásegítéssel ne menne fel. Lendület sem kell a kerékpárnak állóhelyzetből is felmegy . Van egy két beállítás amit akárhová állítottam akkor sem vettem észre semmit. Nagy tudású agya van neki többet is tud szerintem mint ez a kerékpár. Beállítottam a kerékátmérőt is mert az sem volt helyes. ha állítod a végsebesség határt akkor ennek megfelelően az 5 lépcsős rásegítés értékei is eltolódnak tehát pl 2 esben nem 15 ig hanem 20 ig segít stb stb. Arra viszont nem jöttem rá hogy a kijelzőn a watt érték az mire szolgál mert az nekem mindíg nulla.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell XPS 15 9570 Notebook/Laptop, 15,6" 4K Touch, I7-8750H CPU, 32GB DDR4, 512GB SSD, GTX 1050 TI, W
- Szinte új Meta Quest 3 - 128GB + BoboVR M3 Pro fejpánt + extra akkuk dokkolóval / 2,5 év garancia
- Samsung Galaxy A71 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Használt iPad Pro 11" cellular (1. gen) - 256GB + Logitech billentyűzetes tok + Apple Pencil (USB-C)
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával