Hirdetés
Hirdetés
-
Két hét múlva startol a Dimensity 9400
ma A 3 nm-en várt MediaTek csúcslapka odapakolna a Snapdragon 8 Gen 4-nek és az Apple A18 Prónak is.
-
Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
it A Jefferies szerint a Microsoft prémium árat fizet a Constellation számára, hogy indítsák be a Three Mile Island-i atomerőművet.
-
Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
ph A leginkább Adobe alkalmazások munkamenetének gördülékenyebbé tételére kihegyezett MX Creative Console hamarosan kapható lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
Igen, a gen 2 cx-nek nagyobb az ellenállása mint az új 4. generációsnak. Én úgy tudom, hogy a gen 2-ben egy 2,4x-es szorzó van, ami azt jelenti, hogy pl egy 15 fogas kis Bosch lánckerék 36-os tányérnak felel meg. Az új 4. generációs cx-ből kikerült ez a belső áttétel, ezért tudott a motor jelentősen kisebb és könnyebb lenni, viszont így kellett rá a nagyobb lánctányér. A kisebb 15-16-17-es lánckerék azért is hátrányos, mert sokkal nagyobb terhelésnek van kitéve mint egy nagyobb 32-34-38 stb méret. Ezáltal nagyon gyorsan kopik, számtalan esetben találkoztam olyannal, hogy egy alig megnyúlt lánc cseréje után már darált a kis lánckeréken az új lánc. Illetve a régi motor tömítése sem túl jó, a csapágya pár ezer km után szarrá tud menni és olyan zajos lesz mint egy rozsdás monoblokk egy 20 éves terkkingbe, amibe beletettek 50 ezer km-t. Ez a probléma főként MTB kerékpárokat érint, mert azokat koszosabb körülmények között használnak. Az új motornak elvileg javítottak a tömítésén is. Bár erre vonatkozóan nincs tapasztalatom. Az biztos, hogy a gen 4 cx-et sokkal könnyebb kikapcsolva tekerni mint a régit. És a kisebb mérete miatt jobbak a vázak is és a nagyobb lánckerék tartósabb is mint a kicsi. Ma már nem sok indok szól egy gen 2 cx mellett, megszolgálta a magáét, eljárt felette az idő, 2014 óta a piacon van! Egy Shimano E8000 klasszissal jobb választás, vagy egy gen 4 CX is. Ha nem annyira sürgős a vásárlás, esetleg várj egy kicsit, elvileg most nyáron fogják bejelenteni a legújabb Shimano pedelec rendszert, E8100 lesz a neve, legalább is én így hallottam, nyomatékban is 80Nm körül lesz, a mostani 70-et tud. Karakterben a Bosch egyébként egy agresszív motor, erőteljesebb mint a Shimano, a Shimano kerékpárosabb érzet. A Brose sem rossz cucc, de ott meg a belső szíjhajtás elég érzékeny, max 10 ezer km és cserélni kell benne a szíjat, de simán lehet, hogy hamarabb is.
Somatom: 625-os akku a Bosch gen 4-hez van, Shimano-nak 630-as az új. A vázba rejtett 504-es helyére nem megy be a 630-as, de úgy tudom, hogy a vázra szerelhető külső aksi esetén (ilyen van ugye neked is) felmegy a 630-as külső akksi.
Új hozzászólás Aktív témák
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- iPhone-t használók OFF topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Gitáros topic
- Politika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Óra topik
- További aktív témák...
- GAMER Intel i5 11400/ RTX 3060 12GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD / Beszámítás / Garancia
- Toshiba KIOXIA XG8 4TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Read-Write 7000-5800 MBs - Eladó!
- GAMER Intel i5 4570/ GTX 970 4GB / 12GB DDR3 / 120GB SSD / 250GB HDD / Beszámítás / Garancia
- ZBook Fury 16 G9 16" FHD+ IPS i7-12850HX RTX A2000 32GB 512GB NVMe ujjolv IR kam gar
- Lenovo M93P Tiny Micro - Mini PC - Core i5 4570T/8GB ram/256GB SSD - több db
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen