Hirdetés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- iPhone topik
- Mobil flották
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max
lo A Müncheni Országos Bíróság helybenhagyta a Nokia keresetét. A panasz szerint jogsértést követett el az Amazon. mert...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #1726 üzenetére
Egy olyan maxis gumi ami a bicódon van, kb 20 ezer darabja.
Egy lánc 10 ezer, egy fogassor 20-30 ezer. Teló szerviz 7-20 ezerig, tag szerviz szintén. Egy teljes csapágy szett a bicódhoz, beleértve a forgáspontok és kerékagyak kb 50 ezer, fékbetétek kb 7-8 ezer. Fék olajcsere 6000 ft a két fékhez.
Na most egy lánc kb 1000km-t bír a bringádon, ha mindig magas rásegítéssel használod és nem sokat váltogatsz, a sort is szétrángatja 2000-3000km alatt. Egy ilyen maxxis minion hátul kb 1500-2000 km alatt elkopik, főleg aszfalton. Az agyon az alu kazettatestet egy ilyen 70Nm-es pedelec motor ledarál pár ezer km alatt. Az sem olcsó, 10-20 ezer. Számolgass. Érdemes venni hátra egy Dh agyat, acél kazetta testtel. Egy ilyen agy legalább 60-80 ezer, de megúszod a kazettatest cseréket. Egy átlag 3 X 8-as trekking fenntartása vicc ehhez képest.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen