- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Honor 90 - modellalkat
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#33253120
törölt tag
Szerintem sem pozőr.
Inkább menő vloggerből lett lecsúszott marketingceleb.
Tényleg kár érte, mert bár nem szeretem az Apple ökoszisztémát, de egy időben jó volt a srác abban amit csinált. Ahhoz képest mostanában mintha csak önmagát keresné. Utoljára akkor néztem, amikor a Laptiming-ba vitt autót...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Amikor a gyalogos fogja magát, és elkezd rollerkával az autók közt csalinkázni,
megfontolandó lenne az is. Türelmet és önfegyelmet azoknak a bringásoknak
kéne gyakorolni, akik reflexből zúznak át a piroson*. Akár a gyalogosok közt is.
"Megtehetik". És hát van, aki ezt autóval is előadja. Elvileg papírral a kezében...
(Az rendszám alapján megfogható, papírja bevonható. Bringással mit csinálsz?)*: vica versa a gyalog is simán átmegy a pirosban, ha azt hiszi, nem jön senki...
Én meg fékezek, és csóválom a fejem, hogy öreg, arra meg pont nem néztél.
True story, alig pár órája. Szerintem nem nekem kéne papolnod... Köszi!Ui: direkt írtam, hogy az autók közé. Épül bicikliút, azt meg basznak használni.
De ha használják is, a macisajtot a bicikliúton már nem feltétlen fogják fel.
(Ugyanúgy nem vagyok híve a rendszám nélküli "pofátlan" SMKP-zásnak sem.)Szerk: közben amúgy szerkesztette pengwin a hozzászólását, de ha lehet, az
így még rosszabb, mert jogsival a kézben már szerinte is lehet száguldozni.[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
Annak kellene jönnie, hogy már ovis korban elkezdik felkészíteni a palántákat a közlekedési szabályokra...régen ez suliban volt, mára nem tudom, mi maradt belőle. Bicajosként (is) írom, hogy én sem engedném egy alapfokú képzés nélkül a közlekedésben részt venni bárkit. Amikor mamika az elektromos (bicajnak azért nem hívnák, mert végül valami kis robogó-féle) szarjával, bukó nélkül lefordul előlem a felsőbb rendűről egy alsóbbrendűre, aztán éppen hogy nem mentem át a nyakán. Megkérdeztem tényleg szépen, hogy ez most miért és hogyan, no meg miért nem nézett hátra, rakta ki a kezét, vagy valami? Azt válaszolta, hogy nem meri elengedni a kormányt, egy kézzel nem tud vezetni, hátranézni sem mer, mert akkor szédülni fog és elesik. És ezt egy olyan úton, ahol 10 járműből 8 kamion... És nagyon nem csak a mamikákkal van a baj.. Én türelmesnek tartom magam és mindig számítok arra, hogy egy agy nélkülivel van dolgom, aki akár 3 sávot is átvált minden előjel nélkül bicajjal a belvárosban - előttem. Talán ezért nem vasaltam még ki senkit. De ha ezt tőlem te elvárod, akkor szerintem joggal várható el egy a közlekedésben részt vevő másik féltől is, hogy a KRESZ alapvető ismeretével rendelkezzen. Ha más egyszer részt vesz a forgalomban.
-
Somatom
veterán
Már az is gáz, de az 50 az inkább 70, amihez a 45 már hatalmas különbség. Példa: Árpád híd, Buda felé, 70 -es tábla. Simsonnal megyek a szélsőben. De, csak a két belső megy fel a felüljáróra. Tehát, a 45 -öt tudó mocival két sávot kellene átugranom a 70 -nel jövő autók között. Na, az konkrétan az életveszély kategória. A másik irány dettó, ha az ember balra szeretne fordulni a váci útra.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
félisten
A "45 kevesebb, mint 50" arra vonatkozott, hogy Tin fordítva írta fel a relációt.
A helyes sarokszámok egyébként a 40 és az 50 a KRESZ alapján -- már ha azt néhány magamfajta szabálytisztelőn kívül még betartja valaki.
Egyébként meg a válasz: igen. Bár szerencsére nem az én életem, de több olyan baleset anyaga is átment már a kezeim közt, amelyeken kifejezetten ez a sebességkülönbség okozott. Az, hogy egy egyébként kifejezetten sebezhető járműfajtát arra kényszerítünk, hogy gyakorlatilag állandó jelleggel veszélyes manőverek (előzés) passzív alanya legyen, közlekedésszervezési agyrém. Az ominózus 5-10 km/órás relatív sebesség pedig külön veszélyes, mivel a manőverek ártalmatlannak tűnnek, ezét kevésbé figyelnek oda rájuk, kisebb oldaltávolságot megengedve, viszont relatíve hosszúak.
Szóval sokak élete múlik ezen.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
nagyúr
Hááááááát... Az lehet, hogy halálfélelem nincs, mert bátrak, de én mindkét városban láttam hajmeresztő dolgokat. Róma különösen megragadt bennem, kevesebb, mint egy órája voltam a városban, így az egyik első élményem volt, amikor egy busz lazán átpöccintett egy sávon belül balról előző robogót a szembejövő sávba. Csávó feldőlt, integetett és kiabált egy kicsit, aztán továbbment - ugyanis szembe nem jött senki. De ennyivel akár jöhetett is volna. Tudok még pár ilyet (Rómában autóval voltam, Párizsban gyalog), a darabszámból adódóan nem bizonyíték, de mindenesetre más a benyomásom, mint Neked.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
félisten
1994-ben volt szerencsém pár kilométer erejéig robogózni Rómában.
Rettegtem tőle, aztán az első sarok után rájöttem, hogy valójában sokkal jobban "vigyáznak rám", mint Budapesten.
Azóta viszont szerencsére a hazai közlekedési kultúra is sokat fejlődött.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
Dolgozom velük, régen még tanítottam is rendőröket a főiskolán (nem szakmai tárgyra).
Azt látom, hogy jelentős részük nagyon komoly elhivatottságból szolgál, csakhogy ellehetetleníti őket a bürokrácia, a lehetetlen jogszabályi környezet és a nem elhivatott kollégák (felettesek) magatartása.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
mzso
veterán
Tavaly, meg minden évben kb. Meg tavaly előtt Ápr 20-ára megszűnt az áramszolgáltatás meg a közlekedés is. Napokig fákat kellett az utakról takarítani, hogy legyen közlekedés.
Hó mindig esik valamennyi, miután elkotorják meg keményre jegesre lesz járva.
Jég meg ugye azután is van miután a hó elolvadt az utakról, mivel napközben az olvadó hó az út mellől ráfolyik ami késő délután rá is fagy és a délelőtt jó részéig meg is marad.
Új hozzászólás Aktív témák
- Creative Hybrid Pro Classic (Egyszer kipróbált, garanciális)
- iPhone 15 Pro 128gb Natúr Titanium, bontatlan, független
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- 8/16GB memoriák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia