- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kroni1
veterán
Minek kéne szegecses kerék? Én egy Yamaha Joggal nyomtam futárként olyan téli szezont, amikor volt hogy a jégtől nem láttam a visszapillantóban semmit, sőt emlékszem egyik reggel az első telóm is be volt fagyva.. Napi 8 órában minimális szünetekkel, sima nyári gumival nyomtam, nulla eséssel.
Mint írtam két első kerékkel lenne az igazi. Az a koncepció sokkal jobban véd az eleséstől csúszós úton mint akármi más. Amúgy lehet kapni téli gumit kisebb méretben robogókra, de az elmúlt teleket alapul véve nem csak a szegecses de még a téli gumi is teljesen felesleges lenne..
Tavaly olvastam a C1 feltámasztásáról de attól tartok nem[link] kapkodják el:
-
félisten
Értem. Szóval nagyjából fogalmad sincs az egészről, de ítélkezel.
Az ismerősi köröm kb. egyharmada használ nagymotort közlekedési céllal, mert számukra praktikusabb mint az autó.
Azt nem igazán értem, hogy a hobbi miért jelent "pénzköltési" célt, de sokat elárul az előítéleteidről.
Azt sem igazán értem, hogy egy élvezeti cél (mert a motorozásnak fentieken túl nyilván van élvezeti értéke, célja is) miért lenne sznob.
A barátaim bő fele motorozik, de egyikük sem (engem is beleértve) teszi ezt sznobságból.
Ettől még persze nyilván vannak sznob motorosok szép számmal, de rohadtul igazságtalan és bántó egy kisebbség miatt általánosítani.MaCS
[ Szerkesztve ]
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
félisten
Egész évben használom a C1-et a városban, évente kb. 1-3 hét esik ki amiatt, hogy csúsznak az utak -- amikor kb. a busz sem tud feljönni hozzánk.
Vidéki mellékutakon nyilván lehet rosszabb a helyzet, de 10-11 hónap a csúszós utaktól azért motorozható, még ha nem is nagy élvezet.
Ha szegecses gumin a szöges gumit értjük, az legjobb tudomásom szerint tiltott Magyarországon, és ahol megengedett, ott is komoly feltételei vannak.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!