- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Magisk
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
Na de a forgalomban is lehalkítod, amikor lehúzott ablakú autó mellett mész el, neadjisten még alvó gyerek is ül a kocsiban? Mi van amikor valaki szűk utcában, épületek között megy el és dong az egész utca? Egy alagút meg aztán végképp rávisz a csábításra. Neked a bukód egyben fülvédő is, de a környezeted nem rendelkezik vele.
Tudom sportdob és sportdob között is van különbség, ahogy motoros és motoros között is. De nem a csendesen közlekedni tudók miatt örvend közutálatnak. Na meg amikor valaki azt mondja, hogy a zajos közlekedés életet ment, akkor gyanítom ezt lehet úgy érteni, hogy a zajos közlekedés nála az alapfelállás.