- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Hát ezek elég erőltetett példák. Olyan biztos nem lesz nagyon sokáig, hogy az autó felismerje a körülötte lévő embereket, olyan szinten, hogy még a foglalkozásukat is megmondja. Az első példánál pl. fontosabb lenne kirakni a vészvillogót, megszólaltatni a dudát és közben nekimenni a terelőelemeknek, hogy lassuljon az autó.
Ha meg valami intelligens közlekedési rendszert képzelünk el, akkor akár a lámpát is pirosra válthatná a gyalogosoknál. Kanyarodni azért sem lenne túl jó szerintem, mert akkor a gyalogosoknak esélye sem lenne előre jelezni, hogy hova fog érkezni az autó.
Szerintem az alapoknál a fontosak most még. Mérni, hogy az utak és sávok hány százalékát méri föl helyesen az autó, mennyire jól képezi le a tereptárgyakat, mennyire jól értelmezni a KRESZ táblákat, forgalmi szituációkat. Meg ugyanilyen fontos, hogy a szenzorok mennyire pontos adattal szolgálnak. A kamera képe legyen jól kivehető mindenféle időjárási helyzetben, a radar jelekben ne legyen túl sok zaj, a hangrendszer jól szűrjön, stb..