Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz sad_Vamp #9 üzenetére

    Nem is azt mondtam, hogy minden esetben ugyanattol az embertol halljak ezt a ket dolgot. :)
    Egyebkent en is azon a velemenyen vagyok, hogy kis lila pattogo kockakkal is orakig el tudok jatszani, ha a jatekelmeny jo es eredeti, szoval szerintem is a jatekelmeny-vilag-tortenet-stb ezerszer fontosabb, mint a grafika, de sajnos az van, hogy a jatekosok nagyobb reszenek legalabb annyira fontos a grafika, mint a minden mas.
    tomorites-stb resz: Sajnos ez nem ilyen egyszeru, plusz, tudom, hogy nehez elhinni, de ugy 50gb koruli ma egy jatek, hogy tenyleg mindent tomoritenek, illetve mindenen sporolnak, amin csak tudnak. Egy 50gb-os jatek sokszor boven 300gb feletti helyet foglal a fejlesztok gepen. Plusz ugye vannak egyeb korlatozo tenyezok, a jatekfejlesztes mindig is a hatarok feszegeteserol szolt, es ez most sincs maskepp. :K

    Szerk/ui.:
    PlayStation R&D-nel dolgozok, onnan tudok egy peldat mondani. Nem mondhatom el, hogy konkretan micsodarol beszelek, de a szamokat azert el tudom mondani, abbol aztan lehet kovetkeztetni dolgokra:

    Van PS4-re egy tool, amit epp most fejlesztek, es kulonbozo tartalomszolgaltatok hasznaljak. Ennel pontosabb infot ha kiadok, gerinccel egyutt tepik le a fejem, szoval legyen eleg ennyi. :DDD Egy darab olyan valami, ami csak ezt a cuccot hasznalja a vegleges konzumer PS4-en 80-130Mbyte kozotti helyet foglal. Nalam a projekt 2,2gbyte-ot foglal a mindennel egyutt. Nezd meg ezt az aranyt, es gondold vegig, mi lehet egy olyan projektnel, ahol a vegso termek 50gbyte. ;)

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák