- Android szakmai topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ezek a Samsung Galaxy A35 és Galaxy A55 magyar árai
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- iPhone topik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kamikaze75
tag
Kedves Zirowe....
Ajánlom figyelmedbe az alábbi cikket pedig nem a legfrissebb.....és azóta ugyebár....még feljebb
Hú de innováció......szerintedA vállalat 16 kutatás-fejlesztési központot és 36 partnerekkel közös innovációs központot[6] működtet világszerte, többek között az Egyesült Államokban, Németországban, Svédországban, Oroszországban, Indiában és Kínában.A
A Huawei Technologies 2016-ban több mint 75 milliárd dolláros bevételt ért el, valamennyi – fogyasztói, távközlési szolgáltatói és vállalati IKT - üzletágát érintően az elmúlt tíz évben összesen több mint 38 milliárd dollárt fordított kutatás-fejlesztésre. Az Európai Szabadalmi Hivatal (EPO) jelentése szerint 2016-ban, az azt megelőző két évben is, a Huawei jelentette be a legtöbb szabadalmat Európában a digitális kommunikáció területén. A vállalat az összes szabadalmi bejelentést tartalmazó európai rangsorban 2390 szabadalommal a második helyre lépett.
2016-ban a Huawei 16 helyet lépett előre az Interbrand októberben közzétett 2016-os Best Global Brands (Legjobb Globális Márkák) listáján, így 2015-ös 88. helyezését 72. helyre javította, amivel a technológiai szektor egyik leggyorsabban növekvő márkája lett. A vállalat márkaértéke az Interbrand szerint közel 5835 millió dollár, amely az előző évi értékhez képest 18 százalékos növekedést jelent. 2016-ban emellett a Huaweit Kínában a legjobb fogyasztói elektronikai márkának (Best Consumer Electronics Brand) választották a felhasználók véleménye alapján, a GfK és Európa legnagyobb független kommunikációs ügynöksége, a Serviceplan Group által alapított „Best Brands 2016” kínai márkarangsorában.
(Forrás Wikipédia)