Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • joergie

    őstag

    Van egy csomagom joybuy-ról, ami nem akar megérkezni(rendelés ideje május 17). 2 csomagot rendeltem egyszerre, egyiket aláírás nélkül(rég megjött), a másikat aláírósan direkt. Az utóbbi nem jött meg, május 30 óta semmi hír róla. Hogy lehet itt dispute-ot nyitni joybuy-on?
    Mindig ezt írja ki, ha rákattintok a "where is my order" gombra:
    We will do our best to have your order delivered as quickly as possible. Our Customer Service representative will be in contact with you shortly.
    Ez tökjó, de nem érdekel a duma, a zsé kell vissza. Mondjuk nem is bánom, drága volt így postával a pakk.
    És ha visszaadják, gondolom véletlen se vegyem át a csomagot, ha megjönne...

    [ Szerkesztve ]

    Egy bizonyos szint fölött nem süllyedünk egy bizonyos szint alá.

Új hozzászólás Aktív témák