- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Bemutatkozott a Redmi új szériája
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
makkmarce
őstag
mondjuk kéne gondolkodni picit.
ha kiadsz pár milliárd dollárt, azt vissza is kéne hozni, vagy szerinted úgy működik egy cég, hogy jótékonyságból felépíti a gyárat, aztán a megtérülésre már nincs is szükség?
Egy ilyen gyárnak megvan a hatástanulmánya előre, csak itthon megy az, hogy mészáros elvtárs 2 forintért megkap valamit az államtól, és ha nem jön a pénz belőlle, akkor az állam 10x annyiért visszaveszi.
Itt előre ki van számolva hány év alatt hozza vissza a pénzt, és ahhoz mekkora bevétel kell.okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
válasz arnoldito #12 üzenetére
A villanyautó szimplán lehúzás, rajta a hülyeségi felár, ráadásul technológiailag jóval egyszerűbb, mint egy hagyományos hajtáslánc. Ott az akkutech a fejlesztés, de azt meg az esetek többségében készen veszik. A villanymotor meg azért elég ismert szerkezet, hogy a kicsit hozzáértő egy közepes szintet meg tudjon tervezni.
Ne keverjük már azzal, ahol valódi fejlesztés folyik, és a világon kb 3 cég tud megcsinálni.
Villanyautót te is össze tudnál rakni magadnak, max nem lenne gazdaságos(nem véletlen van vagy 50 kisebb-nagyobb kínai villanyautó gyár, mert alapvetően egy szögegyszerű dolog a villanytragacs, egy jó benzinmotorhoz meg évtizedeket kellett fejleszteni, ezért se tudták csak úgy lemásolni), de egy EUV levilágitós rendszert 5nm-en szinte senki se, hiába locsolnád bele a világ összes pénzét. Lásd glofo ahol hiába erőlködtek, beragadtak. Vagy lásd intel, ahol szintén beragadtak évekre. Mivel pénz van benne bőven, ha tudna bárki csinálni a világban, már megtette volna.
Egyébként olcsóbb lesz a villanyverda, mert a verseny egyre nagyobb, amíg nem állnak neki kartellezni jó német szokás szerint, bár kétlem, hogy a teslát vagy a kínaiakat bele tudnák rángatni ebbe.okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
Azért volt egy nagy előnye a rendelgetésnek. Javításra áramköri panelt érdemes volt az aliról rendelni, mert itthon vagy többért adták, mint a komplett termék ára, vagy nagy arcal elhajtottak, hogy te csak ne akarj magadtól megszerelni semmit se.
Persze jött a szemét is raklap számra, ez nem vitás.
Azt se felejtsük el, hogy az ingyenszállítás az a posták szerződéseinek bénasága volt, és nem az ali / ebay kiváltsága. (ki a franc köt úgy keretszerződést, hogy 1:1.000.000-hoz a terhelés? )
Előtte meg a másik irányba volt butaság, hogy a 300 forintos termékre a posta kegyesen 4000 forint vámeljárást és költséget számolt el, míg meg nem jelent a 22 eur alatt mentes dolog, Persze saját magad nem vámoltathattad el, kivéve ha bementél az Orchy térre, áltam ott sorba jópárszor, míg a 2-3 vámtiszt osztotta és töltögette a papírokat.okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
-
makkmarce
őstag
válasz zetor2000 #25 üzenetére
Musk egy marék gyíkot nem tudott arrébbtenni a német hatóságok nélkül, ráadásul bányászattal nem is foglalkozik. Kizárt, hogy abból a lítiumból ő bármit is kiszedne.
A bányászat amúgy is minden országban erősen szabályzott, ráadásul lítiumból van bőven, régen kidobták, mert nem tudtak vele mit kezdeni.okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
válasz Dragon3000 #35 üzenetére
na igen, a nagyon trükkös boltosok már tényleg viccesek voltak, mikor a kínai szállítást is ki akarták váratni az emberrel.. így miért is kéne rajtuk keresztül 2-3x annyiért venni.. érthetetlen.
okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
válasz zetor2000 #37 üzenetére
ne keverjük a műhelyt a bolttal, a műhely is a boltból veszi az alkatrészt.
A boltban nem az a gond, hogyha 5x-ös áron ad egy 50 forintos alkatrészt, de a 2-3ezer az bőven túlmutat ezen. A lépték a gond, nem az, hogy rárak. A boltosnak is inkább az a baja, hogy már csak pár régi szaki vacakol ilyesmikkel, mert nem éri meg megszerelni a dolgok egy jó részét.okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
válasz zetor2000 #39 üzenetére
izé, ne keverjük a komplett szerelést a bolttal, mert az messzire vezet, én csak arról beszéltem, hogy néha túl sokat tesznek rá, és akkor már megéri alternatív források után nézni. Én vagyok a legboldogabb, ha a helyi elektro-ba megkapom az alkatrészt, de azért van egy határ(mondjuk 50 forintból ne csináljunk 5000-ret, csak 500-at).
A másik a márkaszervízek, ahol érthetetlen, hogy miért nem tudnak normális áron alkatrészt adni. Nem, még mindig nem szerelés, de ha én kimérem, hogy mondjuk a monitoromnál a tápmodul döglött be, és a márkaszervíznek egyébként is van raktáron(vagy hetente érkezik az anyaválallattól alkatrész), miért akkora feladat értelmes áron adnia (mondjuk nem a kínai 3x-osáért, ami már karcolja a teljes termék piaci árát).
A szerelés más tészta, azt ne kevered bele, mindenki annyit kér érte, amennyit akar, a vevő meg eldönti, hogy megéri e neki vagy sem."Remélem, az amcsi Right to repair kezdeményezés feltámad, és EUs szinten is visszatér(het)nek a független szervizek. Néha nevetséges hiba miatt kell venni másik terméket. Szeirntem nem kell kifejteni."
Ezzel én is teljesen egyetértek, már nagyon várom. Titkon még azt is, hogy legalább a modulok közti kábelezés színkódjainak magyarázatát megadják, bár az már csak bónusz.[ Szerkesztve ]
okoskodom, tehát vagyok