- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
Hirdetés
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
" már ma is csak a herélt 3 hengeres (turbós) motorok vannak, amit józan autós szerintem nem vesz."
Miért is nem vesz meg három hengeres motorral szerelt autót józan ember?
Az 1-1.5 literes motorok kategóriában nem lehet versenyképes négy hengeres motort gyártani. Még turbóval sem. Minél nagyobb az 1 hengerre jutó lökettérfogat, annál nagyobb nyomatékot képes leadni a motor. azonos össz. hengertérfogat mellett. Ez jobb hatásfok azonos teljesítmény mellett, kevesebb fogyasztást és fürgébben gyorsuló járművet ad a vásárló kezébe.
Ha egy 1200-s Ladát hasonlítunk egy mai turbómentes háromhengeres 1.2 literes autóhoz. legalább 20LE pluszt jelent a három henger javára. A nyomatékot nehéz megmondani mert nincs megbízható forrás a Lada nyomatékára. A fogyasztás is jelentősen alacsonyabb, de ebbe a modern befecskendező rendszer is szerepet játszik.
Az alapjárati nyomaték egyenetlenségét (a negyedik henger hiányában) első fokozatban, a kuplung felengedése alatti motorfordulatszám emeléssel kompenzálják a (jobb) gyártók.A ebben a járműmotor kategóriában négy hengerrel képtelenség teljesíteni a környezetvédelmi előírásokat. Még három henger mellett sem képes mindegyik gyártó 1 liter hengerűrtartalom mellett forgalomba hozható motort gyártani. 1200 köbcentiméter a belépő szint. És a motor teljesítményét viszik le az 1 literes szintre.
Ez jó a gyártónak.
Jó a városi autók vásárlóinak. A városi forgalomban és dugókban nem játszik fontos szerepet a sok lóerő.
Jó a környezetnek, mert kevesebb szennyezést tol ki magából az autó.
És jó a motornak. Mivel nincs kimaxolva a motor teljesítménye, hosszabb az élettartama.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
troller
senior tag
"Továbbá, mérnökként az a véleményem, hogy egy kiegyensúlyozatlan a főtengelyű motorral max az ellenségeim közlekedjenek."
Bakker, szoktam mondani mikor feljön valahol, hogy a három hengeres négyütemű motor gondolatától is elborzad a gépészmérnök ösztönöm...Asus P8H67M-LE; i5 3330; 2x4GB DDR3; Gigabyte GTX 1060 3GB WINDFORCE OC
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Formula-1
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen légkondit a lakásba?
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- További aktív témák...