- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
BiP
nagyúr
A Klapkás reklámot fáj nézni, mégis azt kell mondjam, hogy jó reklám. Ugyanaz, mint anno a Müszi.
Ezt a mostani kedves telefon reklámot először nem is értettem, mi a fene ez. Elsőre nem jött át a koncepció.
De ez a túltengő cukiságfaktor (macska, kék égbolt, felhők, kedves telefon, retró betűk) nagyon nem jön be. (hiába érzem, hogy paródia, görcsös.)De hát a djuice fiataloknak szól, én ezt már nem érthetem...
[ Szerkesztve ]
-
benoce
tag
Nincs azokkal a marketingesekkel semmi baj, szerintem úgy vannak vele, negatív reklám is reklám, és fő hogy beszélünk róla, tehát végül is jól végezték a dolgukat.
nekem a "kedves telefonról" a ""kedves ferenc"" ugrik be
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr