Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ACE-

    addikt

    válasz Jofi81 #208 üzenetére

    Olyan nincs hogy sikertelen a terminálnál a tranzakció és bukod a pénzt... A kereskedő és a kártyát elfogadó bank (A kereskedővel szerződésben lévő bank) egyértelműen be tudja azonosítani a vásárlást, illetve annak sikertelenségét. Legcélszerűbb azt megtudni hogy a terminált melyik bank üzemelteti (a terminálra rá is szokott írva lenni, meg a fizetési cetlin is rajta van) és azt kell megkeresned. Ezt a saját bankod is meg tudná tenni, de itt nem tudja, mivel közbeékelődött a Curve. A Curve-el nekem is vannak hasonló problémák...

    Nekem 2 hete zárolva van 15ezer Ft-om a bankszámlán, egy önkiszolgáló tankolás miatt, ami 15ezer Ft csak az előterhelés volt, a valós tankolás összegét már levonták, de a Curve-ön ez valahogy nem ment át, de a bankom már 2 hete zárolva tartja... nem a megélhetésem múlik rajta de sokaknál azért probléma lehet ha nem tudják nélkülözni az összeget, és lehetett volna nagyobb összeg is.

    [ Szerkesztve ]

    Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)

Új hozzászólás Aktív témák