- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolka78
senior tag
Jó volt az írás. Én tavasszal újítottam fel egy Toscana, urbánus féle országutit. Úgy hogy ezzel a mondandoddal egyet is kell, ogy értsek:
"A fórumokat olvasgatva sokszor találkozok azzal a kérdéssel, hogy vajon egy régi országúti vázat érdemesebb-e átalakítani, csinosítgatni vagy inkább egy új vázra kell építkezni. A személyes tapasztalatom az, hogy a régi országúti vázak esetében előbb vagy utóbb, de elkerülhetetlen a teljes hajtás felújítása. Értem ezalatt a középcsapágy monoblokkra történő cseréjét, az első lánctányér(ok), hajtókar, lánc, fogaskoszorú cseréjét.
További probléma, hogy a régi vázakhoz 630-as kerék való, szemben a mai 622-es mérettel. A régi kerékméretből gyakorlatilag egy féle felni van és egy féle gumi, szemben a 622-es mérettel, ahol a pénztárca szab határt az elképzeléseknek. A kerékméret különbözősége miatt a patkófék cseréje is okozhat gondot."
Szinte pontosan végig mentem azokon a metódusokon amit írsz 4 hónap alatt, folyamatos használat mellett. Kezdésnek csak új gumikat kapott, meg fékpofákat, meg a kormányt újitottam fel. Csak annyira csináltam meg, hogy biztonságosan lehessen hajtani. Aztán később jött a többi, ahogy a régebbi alkatrészek kezdtek romlani a mindenapos használattól. Középső tengely cseréje monoblokra, persze akkor már kell az új hajtás. Aztán már a hátsó fogaskoszorú is rakoncátlankodott, meg volt egy lánc szakadásom, így csréltem a fogaskoszorút, váltót, láncot. Természetesen új váltókar is kellett. Júliusban volt egy balesetem, ahol a hátsó kerék sérült. Nem tudták teljesen rendesen kihúzni, egy pici nyolcas maradt benne. Egy hétre rá kaptam egy jó ajánlatot egy kerékszetre, így az is ment. Tulajdonképpen már csak a váz, az első váltó, a kitámasztó, meg a kerékprizmák maradtak az eredetik . Viszont a régi 630-as kerekekhez azért van még választék gumiból, csak lehet nincs mindenhol raktáron a jobb fajtából. Nagyobb a probléma, hogy ha régi felnin a fékező felület döntött profilú, akkor nem lehet rá kapni jó fajta fékpofákat ami rá illeszkedne teljesen. Ezzel én is szívtam. Rettenet szar volt a fékhatásom. Egyébként a régi vázakba is jó az újabb 622-es kerék, én is azt raktam bele, történetesen csepelt . Szerencsére van hosszúbenyúlású patkófék is, pont az általad is említett Longus, és Saccon. Nekem a Saccon van. Itt inkább az a hátrány, hogy ezek használhatóak, de nem a jobbak közé tartoznak. Pár ezressel többért már sokkal jobbat lehet kapni, csak ebben a méretben már sajnos nem . Mindent összegezve azért eléggé ki lehet használni egy ilyen régi bringát alapnak.
Meg ne idd a vizet! Az egy nagyon erős ital, fenn tartja azokat a nagy nehéz hajókat!
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Yettel topik
- Windows 10
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Diablo IV
- Gaming notebook topik
- Villanyszerelés
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- További aktív témák...