Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stickermajom

    addikt

    válasz Tikakukac #54 üzenetére

    Egészen addig amíg akár csak egy módon is rendezni tudja a parkolását a fizetési rendszer működőképesnek tekinthető. Minden más csak félremagyarázás.

  • stickermajom

    addikt

    válasz Tikakukac #61 üzenetére

    A témaindító írás kapcsán az automaták beszerzésének és üzemeltetésének vélt vagy valós jogsértése teljességgel irreleváns és sajnos nem innen fogjuk megoldani. Nem azért kapott a kolléga büntetést, mert a tűzhöz közeli emberek a szemünket is kilopják, hanem mert a 22+1 vásárlási lehetőségből 1 nem működött és ezt annyiban is hagyta.

  • Goose-T

    veterán

    válasz Tikakukac #77 üzenetére

    A közteres nem ügyfélszolgálat, ő csak azért van ott, hogy rögzítse a tilosban parkolás tényét. Pont az ilyen magyarázkodó emberek miatt van ez is, mint például az objektív felelősség a gyorshajtásnál ("nem is én vezettem"). A tények tények maradnak, magyarázkodásnak helye nincs. Ha ticketet akar benyújtani, akkor vegye meg öt percen belül a parkolójegyet, ne magyarázkodjon. Lett volna rá lehetősége, igaz? A többi csak magyarázkodás. Sajnos túl sok a magyarázkodó ember, itt azért működnek így a dolgok. Mindenki kiskapukat akar keresni állandóan.

    Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Tikakukac #77 üzenetére

    "Nem is kell magyarázkodni. Egy árva szót sem kell ejteni, maximum illedelmesen elmondani, hogy itt van, ezt akartam, nem megy, dolgom van, viszlát."

    Nem egyszerűbb oda menni ahhoz az automatához és kifizetni a parkolási díjat?
    Ha fel tud mutatni egy szerződést, ami alapján kizárólag telefonnal fizethet parkolási díjat, akkor megértem, hogy nem fizetett az automatánál.
    A szabad akarat volt és választott. Nem az automatához ment, hanem elintézni a néhány perces dolgát. Ha rossz indulatú lennék, akkor azt mondanám, meg sem próbált fizetni. De nem vagyok rosszindulatú és elfogadom, hogy akkor éppen nem tudott telefonnal fizetni.
    A szabad akaratából meg sem próbált az automatánál fizetni. Ha megpróbált volna, akkor nem lenne írás a dologról.

    Az élelmiszerboltból sem lehet elvinni a megvásárolandó árut, ha nem megy a kártyás fizetés.
    Ha nem megy, akkor megpróbálod készpénzzel. Ha az sem megy, mert nincs nálad elegendő, akkor csökkented a vásárlás mennyiségét vagy ott hagyod az összes terméket.
    Ha mégis viszed és utolér a rendőr, akkor fizeted a büntetést. Mi ebben a bonyolult?
    Aki ezek után elkezdni verni magát, annál komoly etikai és morális problémák vannak.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

  • buherton

    őstag

    válasz Tikakukac #74 üzenetére

    "Mert szült az asszony, le kellett borotválni a nyusziját, nem tudott sehonnan aprót keríteni, szimplán időpontja volt valahova stb. A miért az a kérdés amit pont nem kell feltenni ebben az esetben, főleg, hogy majd más mérlegelje, hogy az elég fontos-e vagy sem. Semmi köze hozzá senkinek, de ugye miért a szolgáltatót basztatnánk azzal, hogy nézze meg a miértet, inkább az ügyfelet basztassuk :DDD"

    Az ugye megvan, hogy pont emiatt a magyarázkodás miatt áll úgy a cég hozzá az ügyfeleihez ahogy? Mert ugye mindig lenne ok, nem de bár? :)

    "Nyilván ez egy nem kielégítő válasz lesz, mert "oldjadmegakkois" mentalitással élünk és nem értjük a probléma valódi okát és, hogy ezt hogyan kéne kezelni. Ezért lesz tippre még az unokáimnak is érmebedobós ellopkodós parkolása meg olyan sztorijaik a sóhivatalban, amiket ha elmondasz egy angol-belga-német havernak azok egyszerűen nem értik meg mit gügyögök. Névváltoztatási kérelmet kellett beadnom b@zdmeg, hogy szeretném az anyakönyvezett nevemet megtartani. Sőt, még apámnak is :DDD Mindezt azért, mert meghalt nagyapám. Keresd az összefüggéseket, ha megvolt, szólj, én a néninek elmondtam, hogy ez az ország totálisan menthetetlen.
    Digi megszüntetés után volt érdekes a cuccok eladása. Megkérdeztem telón, ha személyesen leadom, okay itt és itt ekkor és akkor? Igen, jött a válasz. (Lehetne futároztatni ingyér, nem fogom, erről is van sztorim miért.)
    Nosza úgy intéztem a dolgaimat, hogy nekik jó legyen. Odabent pedig valami olyan baromságot találtak ki, hogy miért nem veszik vissza, hogy nem is értettem a nénit. Mondtam rendben, akkor ha kellene mégis ez a katranc, akkor innentől kezdve az én általam megszabott időben jön a futár és dobozzal, ragaccsal a kezében eldobozolja és elviszi ezt a szart. Ha pedig vergődés van emiatt, számlázom az időmet a Digi fel. Nem kérték vissz a lomokat soha ;]"

    Nem értem, hogyan kapcsolódik ez ahhoz, hogy a blogban szereplő jó embert megbüntették a XIII. kerületben.

    (#76) Agyturbina: kérlek ne kezd el te is a magyarázkodást. Fárasztó.

    Nem is kell magyarázkodni. Egy árva szót sem kell ejteni, maximum illedelmesen elmondani, hogy itt van, ezt akartam, nem megy, dolgom van, viszlát. Csak, hogy tudjon róla a bácsi is (esetleg ezt jelentse a cég felé, felírja vagy valami, tudom a biliben a kezem).
    Egy erre az esetre készen kiszerkesztett opcióban pedig telón pár bökéssel bedobni telszámot vagy felhasználót, azonosítót egy ticketként, hogy nézzenek utána és engedjék el a büntit. Ha nem engedik akkor pedig egy szép válasz email jön vissza, amiben a süket duma helyett leírják mi lehetett a gond az ügyfélnél és hát ez van, nézzen utána.
    Ennyit kell csak csinálni. Jó, persze, megint azt feltételezem, hogy ez egy piaci alapon működő szolgáltató, ahol fontos az ügyfélelégedettség és szolgáltatás színvonala is. Ehelyett az van, hogy ez egy kifizetőhely pár csókosnak, akik pontosan tudják, hogy mennyire kiszolgáltatott ez az egész szitu az emberek felé. Persze a hatóság közbe tudna avatkozni, jha, igen, hogy az ő kifizetőhelyük többek között. Kígyó és farok esete ez akkor? :P

    Ismételten hogyan kapcsolódik ez ebbe a témába?

    Tessék itt van a XIII. kerületi parkolós szabály:
    Nem tudok mobiltelefonnal fizetni, mit tegyek?
    Ez esetben sem mentesül a parkolási díj megfizetése alól. Amennyiben a szolgáltató rendszerrel van probléma, az NMF Zrt. ügyfélszolgálata készséggel segít. Amennyiben szolgáltatási hibát tapasztalnak, a regisztrált ügyfelek közvetlenül e két társasághoz, a regisztrációval nem rendelkezők (ad-hoc mobilparkolást használók) mobilszolgáltatójukhoz fordulhatnak (Telenor 1220, T-Mobile 1430, Vodafone 1270) segítségért, tájékoztatásért.
    Ha az Ön regisztrációja még nem működik, úgy jegyét a parkolóautomatánál kell megváltania pénzérmével.

    Ez egyértelműen fogalmaz. Mit kell ezen ennyit rugózni? Ennél világosabb és egyértelműbben nem lehet leírni.

    "Hogyne. Arra is lett volna lehetősége, hogy helikopterrel megy vagy elmegy zsarunak és kékvillogóval áll meg rendőrautóval. Hülye szintre ejtve a témát bármeddig el tudunk menni.
    Azt szeretem, mikor a bizonyítási kényszereket toljuk le a vevőkre. Bizonyítsam be, hogy ez a mosógép nem ad ki ilyen hangot újonnan. Mondta nekem a szerelő. Én is csak "magyarázkodtam", hogy aki nem süket az hallja, hogy üvölt a csapágy, a szerelő viszont nem akarta ezt elfogadni, pedig hát, na, ő is tudta mi van. Ahogy te is érzed szerintem ezt a sztorit, csak beakadt a tű és "magyarázkodás" van. Pedig qrva egyszerű lenne a dolog, ha a cég megnézte volna elég gyorsan, hogy valóban ők voltak-e a hunyók. De ugye hát hova vezetne ez, Bástya elvtárs."

    És ez hogyan kapcsolódik a témához?

    "Így igaz. Ezért is olyan ez az egész parkolási rendszer, amilyen. Ajánlom a többszörösen díjnyertes ferencvárosi parkolási oknyomozó írást 444-ről. Itt tényleg sokan keresik a kiskapukat, csak ezek a kapuk akkorák, hogy azon beférne 4 platós IFA keresztben driftelve is egyszerre. Ez a fenti cikk meg a fórum 40000 karaktere egy SCH koliszobának 2 rekesz sörbe és 3 pizzájába kerülne egy rendes fizetési appba integrálva a megoldást. Ok, adják ki egy cégnek túlárazva 50%-al, deal, velem így is lehet beszélni, még az is belefér."

    És ez?! Te komolyan elhiszed, hogy 2 SCH-s diák megcsinálná jobbra?

    "Újfent magamat idézem és olvasd el fentebb. Szabad akaratából nem akart automatánál fizetni. Miért akart volna? Adott egy lehetőség pakk, amiből választhatsz. Ha nem működik és nem a te hibád, akkor sajnálom, a cég bukott. Oldja meg, hogy menjen. Ekkor sem lenne írás a dologból. És tudod mi nem lenne még? Klasszikus szockó szájíz. Mert az van. Minden tetves nap mindenhol ömlik még mindig."

    Vagyis szabad akaratból döntött úgy, hogy vállalja a büntetést. Mi akkor a probléma? A XIII. kerületi oldal világosan fogalmaz.

    Azért nem vagy semmi. Idejössz okoskodni és fröcsögni másokra. Teljesen ki kellve magadból mindenféle ide nem illő dolgokat írsz, majd miután kidühöngted magadat, akkor lelépsz. Semmilyen konstruktív dolgot nem írtál csak fröcsögtél.

    tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!

  • buherton

    őstag

    válasz Tikakukac #90 üzenetére

    Teljesen logikus, hogy a parkolásért nem fizetésből eljutottál a mosógépszerelőig meg a DIGI-ig. Igazad van, én nem látom a világ összefüggéseit és begyöpösödött módon képes vagyok létezni ebben a világban. Tényleg sokkal jobb lenne a világ, ha mindent is kilehetne magyarázni.

    tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!

  • buherton

    őstag

    válasz Tikakukac #95 üzenetére

    Miért nem írod le világosan és érthetően, amit szeretnél mondani? Miért kell össze-vissza minden ide nem vágó dolgokat idehányni?

    Az SCH-s diákmunkás app volt a csúcs és ezzel elárultad, hogy nem látod mélységében a hátteret.

    Hova költöznél? Hol van kolbászból a kerítés?

    tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!

  • buherton

    őstag

    válasz Tikakukac #101 üzenetére

    Jogod van ezt gondolni, legyen. Viszont, ha A-t mondasz, akkor mondj B-t is és itt gondolok arra, hogy költözés a megoldás, de nem árulod el hova.

    Visszatérhetünk az eredeti topicra?

    Tényleg rossz a boltos hasonlat. Nem is értem, miért jönnek elő ezzel folyamatosan. Hát nem egyértelmű, hogy akkor ingyen van? Hiszen ez a blog is pont erről szól.

    [ Szerkesztve ]

    tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!

  • buherton

    őstag

    válasz Tikakukac #103 üzenetére

    Építőjelleggel szeretnék vitázni erről a topicról, de nem igazán találok partnert. :(

    tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!

  • stickermajom

    addikt

    válasz Tikakukac #67 üzenetére

    Van igazság abban amit írsz a szolgáltatóról és példás a cégetek hozzáállása, szerencsére egyre több ilyen van a piacon. Legutóbb az egyik szerelvénybolt vágott hozzám 30% kedvezményt szó nélkül, mert az ő hibájukból vissza kellett mennem másodszor is.

    Ettől függetlenül nem menteném fel a posztolót, legalább egy másik lehetőséget illett volna megpróbálni akár SMS, akár automata formájában, hogy legalább a Simple - NM Zrt. - parkolási társaság édeshármas egyik tagját kizárja, mint probléma forrás. Mert, ha valami még nagyon magyaros az a kéz széttárása, hogy majd úgyis lesz valahogy..

  • Goose-T

    veterán

    válasz Tikakukac #137 üzenetére

    Látszik, hogy valami menedzserféle vagy, nagyszerűen tudsz mellébeszélni. Az integritásod sincs a helyzet magaslatán, hiszen egyszer már azt írtad, itthagyod ezt a topicot, és ez mindenkinek jobb lett volna. Sajnos nem ez történt.

    A lényeg: nincs ebben a szituációban semmi bonyolult.
    Kellett volna fizetni? Igen.
    Tudott volna fizetni? Igen.
    Fizetett? Nem.

    Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

  • Goose-T

    veterán

    válasz Tikakukac #143 üzenetére

    Megint csak mellébeszélsz, a lényeget pedig kihagyod.

    Tudott volna fizetni? Igen.

    Értem én, hogy szerinted a rendszert kéne megváltoztatni, hogy elnézőbb legyenek a mikuláscsomagos emberkék, a parkolótársaság stb. Csak elfelejtesz abba belegondolni, hogy ez arra vezetne, hogy mindenki elkezdene magyarázkodni, hogy jaj, éppen nem tudott fizetni, ezért engedjék el a büntetést. A mostani szigorral pont ezt tudják elkerülni. Van sok fizetési lehetőség, van fallback rendszer, mindenki tud fizetni, ha nagyon akar. Ha pedig körbefényképezték a kocsit, akkor is meg lehet úszni a büntetést, ha öt percen belül fizet. Én már tényleg nem értem, mi nem világos neked.

    Válaszolj egy kérdésre: miért kellene elengedniük a büntetést?

    Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar

  • asdf_

    veterán

    válasz Tikakukac #146 üzenetére

    Én csak azt akarom, hogy ha van egy szolgáltatás akkor az menjen, mert azért fizetek. Én vagyok a cégért, nem a cég értem.

    Na de várj, itt nem az van, hogy a parkolási társaság megbízta a simple-t, hogy ugyan, csináljatok már egy parkolós appot, amivel csatlakoztok a mi informatikai rendszerünkhöz és akkor mindkettőnknek jó lesz. Az van, hogy a mindent mocskosul jól és olcsón üzemeltető állami bendő lenyúlta ezt a piacot, létrehozták a nemzeti mobilfizetési Zrt-t, csak rajtuk keresztül lehet ezt tolni, a parkolási cégeknek csak velük lehet leszerződni, és az összes appgyártó meg mobilszolgáltató ehhez a tök fölösleges közbenső ékhez csatlakozik (és csatlakozhat csak), tehát alapvetően itt a panaszosnak mocskosul nem a parkolótársasággal van/lehet vitája, hanem csak és kizárólag a Simple-lel (az állami lenyúlócég miatt az is lehet, hogy a Simple és a parkolási cég szerződésben sem áll egymással), csak A- B-vel, B meg C-vel). Amely meg persze a parkolási ÁSZF-et lobogtatja majd, hogy parkolni csak érvényes parkolással lehet, ha rajtuk keresztül nem sikerül, akkor fizess máshogy, vagy ne parkolj. Neadjisten teszi ezt amiatt is, mert a tökfölósleges közbenső ékkel olyan szerződése van -melynek feltételeibe beleszólni nem tud-, hogy műszaki hiba esetén lehetőség legyen arra, hogy a pótdíjat töröljék és a valós parkolás díját meg megfizettessék az autóssal (és az ilyen esetek száma a havi indított parkolások 0,00x%-a lehet). És valóban úgy lenne a jó, ha ilyenkor vissza lehetne trace-elni, hogy a 3 résztvevő (Simple, Mobilfizetési vízfej, parkolótársaság) melyiknél volt a műszaki hiba, amely megakadályozta a parkolást, de egyrészt ez nem egy három- meg négykilences rendelkezésreállású szolgáltatás, másrészt minimum 3 alternatíva van, hogy másképp fizesen az ember (apró, sms, másik app), így erre valódi szükség nem nagyon van (és szintén emiatt a nem háromkilences volta meg ára miatt nem mondja a Simple azt, hogy oké, ez a mi sarunk volt, ezt most mi álljuk)

    [ Szerkesztve ]

  • asdf_

    veterán

    válasz Tikakukac #161 üzenetére

    Ez az, amit egy rendesen versenyző cég nem tud megtenni vagyis megtehetné, csak a földbe állna, mint a sz@r.

    Na de bakker, nem pont az állam szüntette meg a versenyt, és rakott oda egy saját céget monopolhelyzetbe? Miért csodálkozunk, hogy nincs verseny? :U
    (és akkor így mégiscsak visszakarnyarodhatunk a magyarországozáshoz, mert az mégiscsak valid érvelés volt)

  • arnyekxxx

    veterán

    válasz Tikakukac #172 üzenetére

    A "jegy" ott van a rendszerükben, pontosan látják ki és mikor és mit próbált csinálni.

    Yoda is megmondta, nem próbálni kell hanem kifizetni

Új hozzászólás Aktív témák