- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- iPhone topik
- Honor Magic V2 - origami
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Újabb részleteket kaptunk a Terminator: Survivors című játékról
gp A játékot egyedül, vagy társakkal együtt is játszhatjuk majd elsőként PC-n, később majd konzolokon.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tikakukac
titán
válasz stickermajom #63 üzenetére
Ez úgy működne egy olyan helyen, ahol nem beidomított cerkófot alkotják az ország népességének jelentős részét, hogy vagy akkor a kedves szolgáltató (tudod, ezek akiknek értünk kéne lenni, nem fordítva, ezért ő a szolgáltató) lesz szíves megnézni sebtében, hogy mi a pék volt a rendszerben. Majd ezt az ügyfél tudomására hozza mihamarabb az első kérésre is, és ha kiderül, hogy ja, náluk volt a para, akkor bocsánatkérés és bünti elenged. Ellenkező esetben szintén látja az ügyfél, hogy mégis ő bénázott és fizet, mint a katonatiszt.
De nagyon nem az a megoldás, hogy jó akkor tartsunk fent 4 féle félig redundáns rendszert, lopjuk az ügyfél idejét és verjük az idegeit meg sz@rjunk bele az egészbe, mert megtehetjük. Nem, nem.
Nem azért kapott a kolléga büntetést, mert a tűzhöz közeli emberek a szemünket is kilopják, hanem mert a 22+1 vásárlási lehetőségből 1 nem működött és ezt annyiban is hagyta.
Mondom akkor, hogy egy nem széttorzított piacon, valódi szolgáltatást nyújtás hogyan festene. A sztori valós eseményeket dolgoz fel:
Ügyfél vinne gépet. Szép pénzért. Bankkártya terminál rotty. Ügyfélnek elmondjuk, hogy KP vagy utalás játszhat esetleg futár. Neki most kell, futár utánvéttel bukta. Utalás helyben nagyon macerás. Semmi gond, nem miattunk van para, de az ügyfél az ügyfél. Legközelebbi automata, pénzfelvét, intézze nyugodtan, addig mi csomagolunk, dobozolunk. Az ügyfél idejét és fáradtságát kiegészítővel kompenzáltuk valamint többszöri elnézést kérve még egy grátisz szerviz kupont is kapott. Majd a történet végén talán egy 0-s vásárlásra jöttünk ki, viszont az ügyfél később visszatérő vásárló lett, lett bőven borravaló és nem egy új vásárlót hozott be nem utolsó sorban mindenkinek jó szájízzel futott tovább a napja, nem kellett árukeresős sztorikat nézni, nem volt emailezés, nem volt semmi utózönge.Tanulság: semmi. Ez ott 20 négyzetméteren belül működött, mert így volt jó és az embereknek látványosan bejött, szerintem pénzben is jobb lett végül a buli. Itt a vadvilágban ilyen mentalitással amit itt emberek feldobnak sose. Nem az lenne az első, hogy a szolgáltatást nyújtó megnézi mi volt a para, hanem, hogy hádde ott volt még pár opció, miért nem csináltad azt. Turbómagyar kolléga majd jól megmondja, hogy mit magyarozok. Ez tipik magyarosch életérzés pedig, ez érzésem szerint addig fog menni, amíg tényleg le nem cseng még 2 generáció. Addig meg marad a jól bevált magyarok üstje mellé pokolban nem kell őr vicc.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Hálózatokról alaposan
- eBay
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Kupon kunyeráló
- Robot fűnyírók
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest